بررسی ویدیویی زومیت از تلفن Xperia Z2

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
این بار با بررسی ویدیویی زومیت از پرچم‌دار جدید سونی همراه شما زومیتی‌های عزیز هستیم. این تلفن ضد آب و ضد گرد‌و‌غبار با وزن ۱۶۳ گرم، نمایشگر ۵.۲ اینچ، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعت و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ آمده تا با محصولاتی چون اس ۵ سامسونگ، وان ام ۸ اچ‌تی‌سی و پرچم‌دار تازه از راه رسیده ال‌جی، یعنی جی ۳ رقابت کند. در ادامه می‌توانید این بررسی ویدئویی را مشاهده کنید.
تبلیغات

پس از بررسی ویدئویی پرچم‌دار جدید سامسونگ و اچ‌تی‌سی و البته تبلت زیبای Z2 سونی، حال نوبت به تلفن هوشمند پرچم‌دار سونی، یعنی اکسپریا Z2 رسیده است تا در بوته نقد و بررسی زومیت قرار گیرد. اکسپریا زد ۲ تلفنی از جنس فلز و شیشه است که با وجود استحکام بالای بدنه، ظرافت‌های خاص خود را نیز دارا است. به‌نظر می‌رسد که شاید کمی دیر ولی بالأخره سونی توانسته در زمینه طراحی تلفن‌های هوشمند به بلوغ رسیده و زبان طراحی اختصاصی خود را پخته‌تر کند. بی‌شک دوربین و سخت‌افزار قدرتمند این تلفن، آن را به رقیبی جدی برای سردمداران تلفن‌های هوشمند بازار تبدیل می‌کند؛ ولی همچنان مشکلاتی چون رابط‌کاربری با ظاهر قدیمی و نه چندان جذاب، حاشیه‌های ضخیم و... وجود دارد که در بررسی ویدئویی که در ادامه تماشا خواهید کرد با ریز و درشت و نقاط قوت و ضعف آن آشنا خواهید شد.

مهدی یوسف‌نژاد در این بررسی ویدئویی سعی کرده تا مهم‌ترین ویژگی‌های پرچم‌دار نیمه اول سال سونی را شرح داده و به بررسی کلی این تلفن هوشمند بپردازد:

لینک دانلود ویدئو از آپارات با رزولوشن 480p و حجم حدود 39 مگابایتلینک ویدئو در یوتیوب با رزولوشن 720pلینک دانلود ویدئو با رزولوشن 720p واز آرشیو و حجم حدودا ۱۵۳ مگابایت

فردا شب با بررسی نوشتاری کامل زومیت از پرچم‌دار سونی همراه شما زومیتی‌های عزیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات