زوم‌اَپ: واکی تاکی بین پلت فرم های موبایلی با Zello PTT Walkie Talkie

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Zello PTT Walkie Talkie اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های موبایل است که ویژگی واکی تاکی را در اختیار کاربران موبایل قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 واکی تاکی همیشه یکی از جذاب‌ترین موارد برای کاربران بوده است. از اسباب بازی‌های قدیمی گرفته تا ابزارهای هوشمند مانند واکی تاکی ویچت همگی از استقبال خوبی مواجه شده‌اند و این موضوع بعد از گذشت سال‌ها همچنان برای کاربران جذاب مانده است. Zello PTT Walkie Talkie اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن ‌می‌توانید این ویژگی جذاب را به طور مستقیم و به صورت یک اپلیکیشن مستقل به گوشی خود اضافه کنید و با دوستان‌تان در گفتگو باشید. کافی است بعد از نصب آن، مانند دیگر اپلیکیشن‌های اجتماعی در آن عضو شوید تا لیستی از دوستان خود را که آن‌ها هم در این برنامه عضو هستند مشاهده کنید.

اپلیکیشن Zello PTT Walkie Talkie در دو حالت قابل استفاده است. در صورتی که وضعیت خود را Availabe قرار دهید به محض ارسال پیامی از سوی دوستان، اپلیکیشن اقدام به پخش آن می‌کند. اگر علاقه‌ای به پخش خودکار پیام‌ها ندارید یا برای مدتی در مکانی هستید که پخش شدن خودکار پیام‌ها برایتان ممکن نیست می‌توانید حالت خود را روی Busy قرار دهید تا پیام‌ها به صورت خودکار پخش نشوند و در پس زمینه به صندوق صوتی شما منتقل شوند. رابط کاربری برنامه نیز بسیار عالی طراحی شده است و حس یک واکی تاکی حقیقی را به کاربر می‌بخشد. امکان ساخت گروه و گفتگوی جمعی نیز در برنامه وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

دانلود از مایکت پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات