هرآنچه سامسونگ به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ آورد

یک‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به همراه هدست جدید واقعیت مجازی خود رونمایی کرد. زومیت پوشش جامعی از کنفرانس سامسونگ ارائه کرد و محصولات جدید این شرکت را نیز از جنبه‌های مختلف معرفی کرد. در ادامه هر آنچه سامسونگ به MWC 2016 آورد را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

سامسونگ در کنفرانسی کم‌نظیر که بخش‌هایی از آن به صورت واقعیت مجازی انجام شد، تلاش کرد تا نظر کاربران را به سمت پرچمداران جدید خود، Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge جلب کند. کنفرانس این شرکت با حضور مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک به اوج خود رسید. زاکربرگ از همکاری فیس‌بوک و سامسونگ برای گسترش فناوری واقعیت مجازی گفت و از سامسونگ به عنوان یکی از کمپانی‌های مطرح در این حوزه یاد کرد. 

گوشی‌های جدید سامسونگ از همان زبان طراحی نسل قبل بهره می‌برند& اما تغییرات کوچکی که در آن‌ها اعمال شده، همگی باعث شده‌اند تا کهکشانی‌های سامسونگ امسال خواستنی‌تر از سال گذشته شوند. برای آنکه با این گوشی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را تماشا کنید.

اگر در طول نمایشگاه فرصت کافی برای مطالعه‌ی مطالب مرتبط با سامسونگ را نداشتید می‌توانید کلیه‌ی مطالب زومیت از این رویداد را اینجا مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات