تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومیت از غرفه ZTE در نمایشگاه MWC 2016

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی زد تی ای در نمایشگاه MWC 2016 با محصولات جدیدی حاضر شده است. بلید و۷ و بلید وس ۷ لایت گوشی‌های هوشمند جدید زد تی ای هستند. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه امسال بنشینید.
تبلیغات

زد تی ای در کنگره جهانی موبایل امسال دو گوشی جدید معرفی کرد. بلید وی 7 (Blade V7) و نسخه لایت آن دیروز طی مراسمی رونمایی شدند و پس از آن نیز در نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند. این شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد امسال ۶۰ تا ۷۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند بفروشد و برنامه‌ی شرکت در جهت برندسازی است.

زد تی ای

گوشی ZTE شباهت‌های انکارناپذیری به پرچمدار اپل دارد؛ به خصوص دکمه‌ی Home که در پایین نمایشگر این دستگاه قرار داده شده است، شکل گردی دارد و از این نظر با بقیه تلفن‌های اندرویدی متفاوت است. با این حال بلید وی ۷ با بدنه‌ی فلزی به ضخامت ۷.۵ میلی‌متر، از زیبایی خوبی برخوردار است. نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753 با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، مشخصات فنی اصلی V7 هستند.

پیش‌تر نگاه نزدیک زومیت به ZTE Blade V7 را تماشا کردید. اما خبرنگار زومیت در نمایشگاه MWC امسال گزارشی از غرفه‌ی زد‌تی‌ئی و محصولات متنوعی که در آن به نمایش درآمده‌اند نیز تهیه کرده‌اند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت 720p | دانلود ویدیو با کیفیت 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات