با استفاده از سیستم عامل اوبونتو، تلفن هوشمند Xperia Z1 و OnePlus One خود را جان تازه‌ای ببخشید

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر یک  Xperia Z1 یا  OnePlus One دارید که از بروزنشدن آن خسته شدید و یا دنبال ایجاد تجربه‌ی جدیدی از آن هستید، اوبونتو این امکان را برای شما فراهم کرده است. با نصب این سیستم‌عامل که به صورت رایگان عرضه شده است، می‌توانید دنیای جدیدی را پیش روی تلفن هوشمندتان مشاهده کنید.
تبلیغات

Canonical، شرکت توسعه‌دهنده‌ی لینوکس اوبونتو، در جریان برگزاری 2016 MWC از انتشار این سیستم‌عامل برای دستگاه‌هایXperia Z1 و OnePlus One خبر داد. همچنین نتیجه‌ی نهایی اجرای این سیستم‌عامل بر روی این دستگاه‌ها نیز به صورت عملی به نمایش درآمد. 

بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ای جدید از سیستم‌عامل هستید و وضعیت فعلی گوشی‌تان دلتان را زده است، امتحان این نسخه از سیستم‌عامل لینوکسی اوبونتو ارزشش را خواهد داشت. اوبونتوی موبایل خصوصا در مولتی تسکینگ‌های سنگین و اجرای همزمان چند برنامه در کنار هم به شما کمک خواهد کرد و شما حتی می‌توانید در حین اجرای چند برنامه آنها را ریسایز کنید.

همچنین شما به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و یوتیوب را در اختیار خواهید داشت تا در صورت وجود تعداد کمتر برنامه‌ها، اپلیکیشن‌های ضروری را در اختیار داشته باشید. 

البته توجه داشته باشید که نصب این سیستم‌عامل بر روی موبایل‌تان نیازمند یک کامپیوتر با سیستم‌عامل اوبونتو است و باید با دقت دستورالعمل‌های لازم را در command line لینوکس وارد کنید تا از این نسخه بهره‌مند شوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات