سامسونگ کاور S-View Flip را برای گلکسی اس 7 اج معرفی کرد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ برای گلکسی S7 اج قاب محافظ S-View Flip را معرفی کرد که از طریق آن کاربران بدون نیاز به‌باز کردن کاور قاب می‌توانند به‌تماس‌ها پاسخ دهند یا تصویری را ثبت کنند.
تبلیغات

 ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدیدش را با نام گلکسی اس ۷ اج معرفی کرد که یکی از جالب‌ترین لوازم جانبی این محصول کاور S-View Flip به‌حساب می‌آید. این قاب ساختاری ساده ولی کاربردی دارد که می‌تواند به‌خوبی از دستگاه محافظت کند و در مقابل، برخی از قابلیت‌ها را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

کاور S-View flip

این قاب از پلاستیک ساخته شده و البته ساختار مناسبی دارد. کاربران با استفاده از این قاب جدید سامسونگ می‌توانند از تلفن هوشمندشان در برابر ضربات خارجی محافظت کنند که این محافظت شامل نمایشگر دستگاه نیز می‌شود. البته بخش زیادی از قسمت بالا، پایین و گوشه سمت راست دستگاه همچنان بدون پوشش هستند و کاربران می‌توانند به‌سادگی به‌دکمه‌ی پاور و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بدون خارج کردن قاب دستگاه دسترسی داشته باشند. با وجود اینکه دکمه‌های تنظیم حجم صدا زیر کاور قرار گرفته‌اند، ولی در بخش خارجی قاب علامت‌هایی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به محل دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا پی ببرید و از آن‌ها استفاده کنید.

کاور S-View flip

نکته‌ی جالب در خصوص این قاب محافظ به‌حفره‌ی موجود در بخش جلویی آن یا همان پنجره اس ویو مربوط می‌شود که از طریق آن کاربران می‌توانند به‌بخشی از نمایشگر دسترسی داشته باشند و البته امکان لمس صفحه‌نمایش نیز وجود دارد. با کمک این پنجره کاربر می‌تواند بدون نیاز به‌باز کردن کاور قاب محافظ، به‌تماس‌های ورودی پاسخ دهد و البته امکان روشن کردن و عکاسی سریع نیز وجود دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این قاب محافظ را مشاهده کنید.

کاور S-View flip
کاور S-View flip
کاور S-View flip
کاور S-View flip
کاور S-View flip
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات