بررسی ویدیویی تلویزیون ۵۵ اینچ منحنی OLED ال‌جی 55EC93000

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون‌ها با نمایشگرهای بزرگ و خمیده در چند سال اخیر مورد توجه خریداران و در نتیجه شرکت‌های سازنده بوده‌اند. تلویزیون ۵۵ اینچی OLED ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خمیدگی آن ظاهری بسیار زیبا به این تلویزیون بخشیده است. در ادامه به بررسی ویدیویی این محصول زیبا و غول پیکر خواهیم پرداخت.
تبلیغات

ال‌جی با معرفی تلویزیون‌های OLED خود توانسته توجه علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند. تلویزیون‌های انحنا دار با صفحات نمایش بزرگ علاوه بر زیبایی کیفیتی بی‌نظیر دارند که تلویزیون ۵۵ اینچی 55EC93000 نیز از این دسته از تلویزیون‌ها است.

تقریباً تمام بدنه‌ی 55EC93000 از شیشه و فلز ساخته شده است. ، ضخامت بدنه‌ی این تلویزیون خمیده و ۵۵ اینچی به نازکی شیشه‌ای نه چندان قطور است و تمام تجهیزات دستگاه درون همین بدنه‌ی نازک قرار گرفته است. در سطح جلویی تلویزیون هیچ دکمه‌ای قرار نگرفته و دستگاه فقط از طریق کنترلر هوشمند کنترل می‌شود. برند ال‌جی بر روی برآمدگی در زیر تلویزیون نقش بسته و نور پس زمینه‌ی همیشه روشن مخصوص خود را نیز دارد. زیر تلویزیون پایه‌ی منحنی فلزی قرار گرفته و دستگاه بر روی آن کاملاً مستحکم به نظر میرسد. زیر این پایه خروجی صدای تلویزیون قرار گرفته که از دید پوشیده شده است. انحنای نه چندان زیاد تلویزیون و طراحی مینیمال و شیک زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومیت از این تلویزیون زیبا را مشاهده کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات