مقایسه نزدیک گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با نسل‌ قبل خود

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
مطالعه 4 دقیقه
تا حدود ۲۴ ساعت دیگر سامسونگ از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی هوشمند ظاهری بسیار مشابه با نسل‌های قبل دارند، اما در بخش‌های مختلفی ظاهر آن‌ها نسبت به قبل بهبود پیدا کرده که در ادامه بخش به بخش آن‌ها را مقایسه می‌کنیم.
تبلیغات

 طراحی و ظاهر گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در نسل قبل نسبت به باقی دستگاه‌های سری S شرکت سامسونگ، یک تحول بزرگ بود. در نسل قبل سامسونگ پس از مدت‌ها تصمیم گرفت به جای پلاستیک از ترکیب فلز و شیشه در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند. جنس بدنه مقاوم و زیباتر توانست دل بسیاری از طرفداران سامسونگ را با خود همراه کند و فروش بالایی را برای کمپانی کره‌ای به ثبت برساند.

ظاهرا سامسونگ حالا از طراحی پرچم‌داران خود راضی است و دوست دارد تا با بهبود‌های جزئی در طراحی، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را رونمایی کند. البته تفاوت‌هایی هم قابل مشاهده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، سامسونگ سعی کرده تا ضخامت کناری دستگاه را کمتر کند و این مورد زمانی که شما گلکسی اس ۷ را با نسل قبل مقایسه می‌کنید، قابل مشاهده است. همچنین دکمه‌ی Home در گوشی‌های جدید از جهاتی طراحی متفاوتی دارد و همینطور برآمدگی دوربین در پشت دستگاه نیز بسیار کمتر شده است.

مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج:

  • نمایشگر ۵.۱ اینچی در نسخه بدون اج و ۵.۵ اینچ نسخه دارای اج
  • نمایشگر AMOLED با رزولوشن QHD
  • دو نسخه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰
  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسل با سنسور BRITECELL
  • اندروید ۶.۰.۱ مارشملو با تاچ‌ویز سبک و روان شده
  • پشتیبانی از مجوز IP67 برای ضد آب و گرد و غبار بودن

نظر شما درباره تغییرات ظاهری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نسبت به نسخه‌های قبلی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات