آرکاس دو گوشی جدید Diamond 2 Plus و Diamond 2 Note را معرفی کرد

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فرانسوی آرکاس به تازگی از دو گوشی جدید اندرویدی پرده برداشته است. این دو گوشی هوشمند جدید از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برند و قیمت مناسبی نیز دارند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این دو گوشی جدید بیاندازیم.
تبلیغات

شرکت آرکاس با معرفی دو گوشی Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus قصد دارد نام سری Diamond را بر سر زبان‌ها بیاندازد. هر دوی این گوشی‌ها از اندروید مارشمالو استفاده می‌کنند. آرکاس برای مدل نوت از پردازنده‌ی X10 مدیاتک و برای مدل پلاس از P10‌ بهره برده است.

Diamond 2 note

گوشی Diamond 2 Note گوشی بزرگی محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش ۶ اینچی درنظر گرفته برای این مدل رزولوشنی معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. آرکاس مدعی است این صفحه‌نمایش بی‌حاشیه است. دوربین جلویی و پشتی این گوشی به ترتیب ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی هستند که پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K نیز برای دوربین پشتی در نظر گرفته شده است. باتری ۳۶۱۰ میلی آمپر ساعتی گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای گوشی در نظر گرفته شده است.

diamond 2 plus

گوشی Diamond 2 Plus با ابعاد کوچکتر خود برای علاقه‌مندان به فبلت‌های کوچک مناسب‌تر است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. دوربین پشتی دستگاه ۲۰.۷ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی است. Diamond 2 Plus به مانند برادر بزرگتر خود از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی بهره می‌برد. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پورت USB نوع C از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آیند.

هر دو گوشی از شبکه LTE و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. هنوز در مورد جنس مواد به کار گرفته شده در ساخت این دو گوشی اطلاعاتی در دست نیست. تصاویر مشخص نمی‌کند که این گوشی‌ها فلزی هستند یا خیر، ولی ظاهر گوشی‌ها مناسب به نظر می‌رسد. آرکاس برای Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus‌ به ترتیب قیمت‌های ۲۷۹ و ۲۲۹ دلاری در نظر گرفته است. با توجه به این قیمت‌ها، نظر شما در مورد مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات