گلگسی اس ۷ سامسونگ با پخش زنده ۳۶۰ درجه معرفی می‌شود

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس اعلام سامسونگ، مراسم معرفی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) آخرین پرچم‌دار این شرکت در MWC 2016 به‌صورت پخش زنده‌ی ۳۶۰ درجه انجام خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در ماه جولای ۲۰۱۵، مراسم جعبه‌ گشایی وان پلاس ۲ و معرفی رسمی آن به کمک واقعت مجازی انجام شد و آن دسته از بیننده‌ها که هدست کاردبورد گوگل (که وان پلاس دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد) و اپلیکیشن عرضه‌شده در گوگل پلی را داشتند، توانستند به‌خوبی و بدون از دست دادن جزییات، جعبه‌گشایی وان پلاس ۲ را تماشا کردند.

اکنون سامسونگ در مراسم معرفی رسمی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج که فردا (دوم اسفند، ساعت ۹:۳۰ شب) برگزار می‌شود، برای اولین بار باز کردن جعبه‌ی آخرین پرچم‌دار خود را به‌صورت ۳۶۰ درجه و زنده پخش خواهد کرد.

تماشای مراسم معرفی از ۴ موقعیت مختلف امکان‌پذیر است که عبارت‌ است از جایگاه تماشاچی‌ها، سمت راست صحنه، سمن چپ صحنه و مرکز صحنه‌. برای تماشای پخش زنده‌ی ۳۶۰ درجه‌ی این مراسم ازطریق گوشی هوشمند، اپلیکیشن Unpacked 360 View را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

برای تماشای مراسم به کمک پی‌سی، به وب‌سایت رسمی سامسونگ، صفحه‌ی Galaxy Unpacked مراجعه کنید. در این صفحه بعد از انتخاب یکی از ۴ موقعیت ممکن، می‌توانید پخش زنده‌ی ۳۶۰ درجه‌ی مراسم معرفی Galaxy S7 و باز شدن جعبه‌ی آن را به‌راحتی مشاهده کنید.

تماشای این مراسم به کمک هدست‌های Gear VR نیز امکان‌پذیر است که در این صورت به اپلیکیشن ارائه‌شده در آکیولس استور نیاز خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات