تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی اس 7 اج پیش از معرفی رسمی

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
تا ساعاتی دیگر سامسونگ در جریان مراسم معرفی گلکسی اس ۷ که در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد، نسل جدید پرچمداران خود را معرفی می‌کند، اما در روزهای اخیر شاهد افشای انواع تصاویر و اطلاعات از این گوشی هوشمند هستیم تا اینکه بالاخره همانطور که انتظار می‌رفت ویدیویی از گلکسی اس ۷ اج فاش شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ مراسم معرفی گلکسی اس ۷ را امشب برگزار می‌کند. قرار است در این مراسم این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند، اما یکی از مواردی که همچون همیشه مراسم معرفی این محصول را تحت تاثیر خود قرار داده، افشای اطلاعات و تصاویر مختلفی از محصول جدید سامسونگ در روزهای منتهی به معرفی رسمی گلکسی اس ۷ است. حال ساعاتی پیش از مراسم معرفی شاهد انتشار ویدیویی ۴ دقیقه‌ای از گلکسی اس ۷ اج هستیم که به طور کامل این گوشی هوشمند در آن تشریح می‌شود.

این ویدیو دارای زبان اسپانیایی است و به احتمال زیاد سازندگان آن در بارسلون موفق به دست یافتن به گلکسی اس ۷ اج شده‌اند. در کنار ظاهر این گوشی هوشمند در این ویدیو شاهد فرآیند روشن شدن دستگاه و نگاهی به نرم‌افزار و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید این محصول هستیم. رنگ نسخه‌ای که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده، مشکی است.

در کنار نمایش ویژگی‌های ظاهری و همچنین نرم‌افزاری گلکسی اس ۷ اج، سازندگان این ویدیو شماری از مشخصات فنی گلکسی اس ۷ اج را نیز تایید کرده‌اند. از این جمله می‌توان به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی تا بیش از ۲۰۰ گیگابایت با استفاده از میکرو SD نیز فراهم شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های سخت‌افزاری که در این ویدیو تایید شده، استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در دوربین پشتی است. همانطور که در تصاویر می‌توان دید، به نظر می‌رسد بیرون زدگی دوربین پشتی در مقایسه با نسخه‌های پیشین بسیار کاهش پیدا کرده است.

لینک دانلود

اگر مایل هستید درباره‌ی پرچمدار امسال سامسونگ بیشتر بدانید به صفحه‌ی گلکسی اس ۷ مراجعه کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات