تصویر پنل پشتی گلکسی اس 7 فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون و مراسم سامسونگ برای معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری پرچمدار گلکسی اس، فاش کننده‌ی نام آشنای دنیای فناوری، EVLeaks@ تصاویری منتسب به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را فاش کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فاش کننده‌ی شناخته شده‌ی دنیای فناوری یا همان EVLeaks@ تصویری را از بخش پشتی دو گوشی هوشمند متعلق به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ منتشر کرده است. همانطور که در این تصاویر نیز می‌توان مشاهده کرد، این دو گوشی هوشمند از نظر پنل پشتی شبیه به گلکسی نوت ۵ هستند که در طرفین خمیدگی‌هایی را نیز به سمت نمایشگر دارند.

اغلب شایعات پیشین منتشر شده در مورد نسل جدید پرچمداران سامسونگ حکایت از این دارد که این کمپانی گوشی‌های هوشمند خود را در چهار نسخه‌ی گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ پلاس، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اج پلاس روانه‌ی بازار خواهد کرد. همچنین کره‌ای‌ها در نسل جدید پرچمداران خود از وجود دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ بهره خواهند برد. ضمنا باید به سنسور دوربین پشتی نیز اشاره کرد که رزولوشنی ۱۲ مگاپیکسلی داشته و دیفراگم آن F1/2.0 است.

سامسونگ رسما اعلام کرده که نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را طی مراسمی در ۲۱ فوریه سال جاری میلادی در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات