تصویر رندر جدیدی از جی 5 ال جی فاش شد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ال جی با برگزاری کنفرانسی در حاشیه‌ی کنگره‌ی موبایل بارسلون در روز یکشنبه، نسل جدید پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. اطلاعات مربوط بهجی ۵ ال‌جی نیز همچون گلکسی اس ۷ سامسونگ پیش از معرفی این گوشی هوشمند در حال افشا است. حال تصویر رندر شده‌ای از جی ۵ منتشر شده که جزئیات ظاهری این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 امسال ال‌جی برای اولین بار نسل جدید پرچمدار سری جی خود را در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد. جی ۵ ال‌جی نیز از شر افشای اطلاعات مربوط به خود در امان نبوده و در هفته‌های اخیر انواع تصاویر و اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند فاش شده است. یکی از از قابلیت‌ها یا به بیان بهتر ویژگی‌هایی که در جی ۵ ال‌جی شاهد آن خواهیم بود، Magic Slot نام دارد. این ویژگی همان طراحی ماژولار گوشی است که امکان تعویض و خارج کردن باتری را از پایین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ال‌جی این ویژگی را به این دلیل در جی ۵ قرار داده تا بتواند در کنار کاهش ضخامت گوشی، قابلیت تعویض باتری را نیز در اختیار کاربرانش قرار دهد.

ساعاتی پیش تصویر رندری از جی ۵ ال‌جی منتشر شده که جزئیات ظاهری بیشتری را از این گوشی هوشمند نمایش می‌دهد. همانطور که در تصویر مربوط به پشت گوشی مشاهده می‌کنید، دوربین دوگانه‌ی جی ۵ در کنار سنسور مربوط به فوکوس خودکار لیزری و فلاش در بالای سنسور اثر انگشت قابل رویت است. همانطور که می‌توان در پایین گوشی دید، شیاری مشاهده می‌شود که احتمالا مربوط به همان ماژول جداشدنی است که باتری از آن خارج می‌شود. در پنل جلویی می‌توان به وضوح دید که ظاهر گوشی شباهت زیادی به نسل پیشین دارد. نکته‌ای که در پنل جلویی قابل مشاهده است، ضخامت زیاد حاشیه‌ی بالای گوشی است.

همچنین باید به قرار گرفتن بلندگوها نه در جلو و پشت گوشی، بلکه به احتمال زیاد در لبه پایین اشاره کرد. همینطور باید به این موضوع اشاره کرد که کلید‌های سخت‌افزاری از پشت گوشی رخت برچیده و به لبه‌های کناری رفته‌اند. باید دید که در مراسم معرفی این گوشی هوشمند شاهد چه اطلاعات جدیدی خواهیم بود.

 اگر مایل هستید درباره‌ی پرچمدار امسال ال جی بیشتر بدانید به صفحه‌ی جی ۵ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات