گلکسی اس 7 سامسونگ با نمایشگر همیشه روشن (Always-On) عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ در طول رویداد مطبوعاتی خود در نمایشگاه MWC 2016، از دو گوشی هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس 7 و اس 7 اج رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، پرچم‌داران جدید سامسونگ دارای نمایشگر همیشه روشن خواهند بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    با توجه به تیزر تبلیغاتی چند روز پیش منتشر شده به وسیله‌ی شرکت ال‌جی، گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 دارای نمایشگر همیشه روشن (always-on) خواهد بود. با وجود چنین نمایشگری دیگر نیازی به فشردن مکرر دکمه‌ی روشن یا خاموش کننده‌ی نمایشگر به منظور مشاهده‌ی ساعت، تاریخ و اعلانیه‌های ابتدایی نیست. به منظور ذخیره‌ی بیش‌تر شارژ باتری دستگاه هوشمند، نمایش این اطلاعات به صورت مینیمالیستی و سیاه و سفید خواهد بود.

    طبق توییت منتشر شده به وسیله‌ی یک بلاگر روسی (Eldar Murtazin)، احتمال این که گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هم دارای ویژگی مشابه با LG G5 باشد، بسیار بالا است. اظهار نظر آقای الدار مورتازین در مورد تاثیر وجود ویژگی یاد شده بر میزان مصرف باتری حاکی از تاثیر بسیار اندک بر طول عمر شارژدهی باتری دستگاه است.

    همچنین، این اظهارات اثباتی بر ادعای اخیر مورتازین مبنی بر وجود باتری بزرگ‌تر برای دو پرچم‌دار آتی سامسونگ هم است. طبق ادعای آقای مورتازین، حداقل یکی از مدل‌های گلکسی اس 7، دارای باتری بزرگی خواهد بود که بتواند امکان مشاهده‌ی ویدیو در روشنایی کامل نمایشگر را برای مدت ۱۷ ساعت متوالی فراهم کند. البته، فعلا باور کردن صد درصدی این ادعاها خیلی زود است اما از آنجایی که آقای مورتازین هم مانند ایوان بلاس، یکی از قابل اعتمادترین افشاکنندگان چنین اخباری است، احتمال درست بودن ادعای ایشان زیاد دور از ذهن نیست.

    در هر صورت سامسونگ به طور رسمی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس 7 و اس 7 اج را در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه و در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد. برای دسترسی به جزئیات کامل ویژگی این گوشی‌ها، منتظر بررسی‌های عمیق پرچم‌داران جدید سامسونگ در زومیت باشید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات