آپدیت اندروید 6 برای گلکسی های سامسونگ چه ویژگی های جدیدی دارد

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
آپدیت اندروید 6 مارشملو به زودی برای گلکسی‌های سامسونگ عرضه خواهد شد و ابتدا گلکسی اس 6 و اس 6 اج این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. در ادامه می‌توانید ویژگی‌های اضافه شده به گلکسی‌های سامسونگ با این بروزرسانی را مطالعه کنید.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که به زودی عرضه‌ی جهانی اندروید ۶ مارشملو برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را آغاز خواهد کرد. حتی این بروزرسانی در کره نیز ارائه شده است. حالا سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده است که چه ویژگی‌های جدیدی به همراه این بروزرسانی به گلکسی‌های سامسونگ اضافه خواهد شد.

اندروید ۶ نسخه‌ی ۴ مرورگر اینترنت سامسونگ را که از پلاگین ادبلاک نیز پشتیبانی می‌کند به همراه خواهد آورد و به علاوه حالت مخفی برای مرور وب را نیز به ارمغان خواهد آورد. همچنین مرورگر سامسونگ گردش در وب از طریق Gear VR را نیز ممکن می‌کند.

ویژگی جدید و مهم دیگر Cross App نام دارد که به شما اجازه می‌دهد درون هر برنامه، اپلیکیشن خاص دیگری را اجرا کنید. سامسونگ به عنوان مثال امکان باز کردن لینکی درون اپلیکیشن پیام‌رسان با استفاده از مرورگر درونی خود برنامه را مطرح کرده است. با استفاده از این ویژگی می‌توان لینک را با استفاده از مرورگر درون برنامه‌ای باز کرده و همچنان به فرستادن پیام ادامه داد تا لینک در پس‌زمینه باز شود. البته این ویژگی جدید نبوده و اپلیکیشن‌های دیگر مانند واتس اپ مدت‌ها است که از این ویژگی بهره می‌برند.

دیگر ویژگی‌ها جدید نبوده و ویژگی‌های اصلی اندروید ۶ مانند Doze یا دسترسی اپلیکیشن‌ها را شامل می‌شوند. امیدواریم به زودی بروزرسانی جدید برای گلکسی‌ها به صورت جهانی عرضه شود.

آپدیت اندروید 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات