زوم‌اَپ: آگاهی از ساعت های پرواز، آدرس و قیمت هتل های کشورهای خارجی در KAYAK

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
KAYAK اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که در رابطه با سفرهای خارج از کشور فعالیت می‌کند به طوری که اگر قصد سفر به کشورهای دیگر را دارید، این اپلیکیشن می‌تواند به یک ابزار ضروری برای شما تبدیل شود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 اپلیکیشن KAYAK برای هر سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و آی او اس منتشر شده است که همین موضوع نشان از محبوبیت بالا و البته کاربردی بودن آن دارد. این برنامه از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که مخاطبان خاص خود را دارد. اگر اهل سفرهای خارج از کشور نیستید KAYAK نظر شما را جلب نخواهد کرد و کاربردی برایتان نخواهد داشت. این برنامه با مشخص کردن مقصد سفر، اطلاعات بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. هتل‌ها مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که در یک سفر به آن‌ها نیاز خواهید داشت. این برنامه می‌تواند با دریافت کشور و شهری که قصد سفر به آن را دارید بهترین هتل‌ها را به شما معرفی کند تا با آگاهی از آدرس و قیمت آن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را برای اقامت خود داشته باشید. همچنین در کشورهای پشتیبانی شده می‌توانید به تاکسی‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا بتوانید به محض رسیدن به فرودگاه، تاکسی مورد نظر خود را سفارش دهید.

بخش مهم دیگر KAYAK، مربوط به بلیط‌های هواپیما است که با مشخص کردن مبدا و مقصد و روز سفر، به شما پروازهای موجود در آن روز را نمایش می‌دهد تا مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. امکان نمایش قیمت بر اساس واحدهای پولی مختلف از دیگر ویژگی‌های این بخش به حساب می‌آید. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده است و شما می‌توانید با ثبت نام در آن، اطلاعات مختلفی مانند یادداشت‌ها، رزروها و ... را همیشه و همه جا در دسترس داشته باشید. به لطف موجود بودن نسخه‌های مختلف برای این برنامه، می‌توانید اطلاعات خود را روی تمامی ابزارها در اختیار داشته باشید. برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات