زوم‌اَپ: لانچر مارشملو iTop Marshmallow برای اندروید

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
iTop Launcher Marshmallow اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن می‌توانید لانچری زیبا و سبک را در سبک و سیاق اندروید مارشملو در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 تاکنون لانچرهای بسیاری برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است که در پست‌های مختلف به معرفی آن‌ها پرداخته ایم. اگر هیچکدام از لانچر‌های پیشین شما را در جایگزینی لانچر پیش فرض قانع نکرده اند، iTop Launcher Marshmallow به عنوان لانچری جدید و تازه وارد، ممکن است بتواند نظر شما را در این باره تغییر دهد. این لانچر از محیط کاملا سبک و خلوتی برخوردار است به طوری که حتی در ضعیف ترین گوشی‌های بازار نیز سرعت اجرای فوق العاده‌ای دارد. این ویژگی به قدری خوب و استاندارد پیاده سازی شده است که می‌توان آن را با لانچر اصلی گوشی مقایسه کرد. محیط خلوت این لانچر نیز قطعا مورد توجه کاربرانی که به محیط‌های سبک و ساده علاقه‌مندند قرار خواهد گرفت چرا که چه در چیدمان منوها و چه در صفحات خانگی، همه چیز با رعایت اصل اول، یعنی سادگی طراحی شده‌اند.

خوشبختانه با وجود جدید بودن iTop Launcher Marshmallow، این لانچر از آیکون پک‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید با تغییر کلی آیکون ها، علاوه بر آنکه ظاهر گوشی را متنوع و جذاب تر سازید، محیط آن را نیز بسیار یکدست و هماهنگ کنید. در بخش تنظیمات و شخصی سازی‌ها نیز این اپلیکیشن همه‌ی موارد را در نظر گرفته است به طوری که با یکی از پر امکانات ترین لانچرهای اندرویدی در بخش تنظیمات مواجه هستیم. اگر به تجربه‌ی این لانچر علاقه‌مند شدید، می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات