معرفی وب سایت روز: زمان وبگردی خود را مدیریت کنید

یک‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
معمولاً اکثر ما به وب‌سایت‌های خاصی علاقه داریم و در طول روز زیاد به آن‌ها سر می‌زنیم. برای مثال می‌توان شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک یا توییتر را مثال زد که در صرف وقت می‌توانند سیری ناپذیر باشند. امروز با یک وب‌سایت خوب، راه حلی مناسب را برای شما سراغ داریم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وبگردی می‌تواند ما را با اطلاعات بسیار مفید و بروزی آشنا کند اما اگر این وبگردی تبدیل به عادت برای چرخیدن دائمی در آن وب‌سایت شود ما را از کار‌های مهم دیگر زندگی عقب می‌اندازد. بهترین راه‌حل برای تغییر این عادت استفاده از یک وب‌سایت دیگر است تا پس از طی کردن یک مدت زمان مشخص به شما هشدار دهد.

وب‌سایت Keepmeout به شما کمک می‌کند تا اگر در یک وب‌سایت زیاد از حد باقی ماندید، به شما هشداری نشان دهد تا بی‌جهت وقت خود را تلف نکنید.

روش کار این وب‌سایت به این شکل است که آدرس وب‌سایت مورد نظر و مدت زمانی که قصد دارید در آن حضور داشته باشید را وارد می‌کنید و با بوک‌مارک کردن آدرس این وب‌سایت، هر بار که از این بوک‌مارک برای وارد شدن به وب‌سایت استفاده کردید، پس از تمام شدن مدت زمان مشخص شده، به شما هشدار می‌دهد تا زمان بیشتری در آن وب‌سایت وقت نگذارید.

اگر می‌خواهید از افزونه به جای یک وب‌سایت استفاده کنید نیز افزونه WasteNoTime برای مرورگر کروم و سافاری به شما کمک خواهد کرد.

همچنین وب‌سایت http://onlineclock.net/ به شما کمک می‌کند تا به شکل آنلاین از زمان باخبر باشید.

برای استفاده از این وب‌سایت به http://keepmeout.com/en مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات