لیست قابلیت‌های جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در اندروید 6 فاش شدند

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
گلکسی اس 6 و گلکسی اس ۶ اج پرچم‌داران فعلی سامسونگ هستند و این شرکت در تلاش است تا به‌زودی اندروید 6.0 را برای آن‌ها عرضه کند و حال اطلاعاتی در خصوص قابلیت‌های جدیدی که در این به‌روز رسانی به‌دستگاه‌ها افزوده می‌شود از سوی سامسونگ فاش شده است.
تبلیغات

 اخیرا اطلاعاتی از سوی سامسونگ فاش شده‌اند که نشان از برخی قابلیت‌هایی دارند که با عرضه‌ی اندروید ۶.۰ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ شاهد حضور آن‌ها در این محصولات خواهیم بود. گفتنی است که سامسونگ فعلا به‌صورت رسمی اندروید ۶ را برای پرچم‌داران فعلی خود منتشر نکرده است و تنها شاهد عرضه‌ی آزمایشی آن بودیم.

گلکسی اس 6

برای مثال یکی از این قابلیت‌های جدید Doze نام دارد که با قرار دادن دستگاه در این حالت، گوشی به‌خواب عمیقی فرو می‌رود و عملا بسیاری از بخش‌های آن غیرفعال می‌شوند و اپلیکیشن‌ها در این حالت نمی‌توانند در پس‌زمینه اجرا شوند. البته در این حالت نیز دریافت تماس و پیامک باعث فعال شدن گوشی می‌شود و در مقابل چنین حالتی باعث می‌شود که طول عمر باتری به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. در این نسخه دستیار صوتی گوگل با نام گوگل ناو براساس محتوای موجود در نمایشگر نتایج مورد نظر برای جستجو‌ها را ارائه می‌دهد و یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که در اندروید ۶.۰ به‌این دو محصول افزوده می‌شود امکان تایید مجوز‌های اپلیکیشن‌ها است. البته در کنار تمام این قابلیت‌ها شاهد مجموعه‌ای از شکلک‌های جدید نیز خواهیم بود.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی سامسونگ فاش شده است، گفته می‌شود ساعت موجود در صفحه‌ی اصلی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در اندروید ۶.۰ به‌بخش مرکزی نمایشگر منتقل خواهد شد. در صفحه‌ی قفل دستگاه‌ها نیز آیکن‌های موجود رنگی‌تر خواهند شد و کاربران گلگسی اس ۶ اج نیز قادر خواهند بود تا از طریق بخش تنظیمات اقدام به‌اعمال تغییراتی در بخش خمیده‌ی نمایشگر کنند. در حالت ذخیره‌ی انرژی (Power Savings Mode) نیز نوار نوتیفیکیشن به‌رنگ خاکستری خواهد بود.

موارد مذکور تنها بخشی از تغییرات اعمال شده در اندروید 6.۰ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج هستند و در ادامه می‌توانید هرچه بیشتر با این قابلیت‌ها و تغییرات آشنا شوید.

گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
گلکسی اس 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات