معرفی وب سایت روز: مجموعه ابزار‌هایی ساده اما جذاب

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در دنیای مجازی وب‌سایت‌های متنوعی را می‌توان پیدا کرد که هر کدام دوست دارند با ایده خاص خود کاربران بیشتری جذب کنند. امروز وب‌سایتی را معرفی می‌کنیم که اطلاعات جذابی را به شما نمایش می‌دهد.
تبلیغات

 وب‌سایت‌ Marbiru از آن دست وب سایت/سرویس‌هایی است که ابزار رایگان و حتی پایه‌ای اما جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه یک به یک ابزار‌های این وب‌سایت را به شما معرفی می‌کنیم. 

Days

یکی از بهترین ابزار‌های این وب‌سایت Days است که با وارد کردن تاریخ تولد خود می‌توانید تعداد روز‌هایی که تاکنون زندگی کرده‌اید را بدانید و پس از آن تاریخ تمام روز‌هایی مهم در ادامه زندگی به شما نشان داده می‌شود.

Maybe

دیگر ابزار این مجموعه با نام maybe مهمترین تیتر روزنامه‌های روز‌های گذشته را به شما نشان می‌دهد. اگر دوست بدانید در یک تاریخ مشخص مهمترین سرتیتر‌های روزنامه‌ها پیرامون چه مسئله‌ای بوده است، ابزار maybe به شما کمک می‌کند.

Which

ابزار Which سوال می‌کند که بین دو وب‌سایت شناخته شده کدامیک محبوبیت بیشتری دارد و رده‌ی بالاتری اختیار کرده است. سپس با نشان دادن جواب شما را متعجب می‌کند. برای مثال اگر می‌خواهید بین محبوبیت وب‌سایت روزنامه بسیار مشهور گاردین و وب‌سایت اخبار پرحواشی بازفید مورد پرطرفدارتر را انتخاب کنید، کدامیک انتخاب شما خواهد بود؟ احتمالا با شنیدن جواب Buzzfeed متعجب خواهید شد.

پیشنهاد می‌کنم به این وب‌سایت سر بزنید و از دیگر ابزار‌های این وب‌سایت که در اینجا اسم برده نشد نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.marbiru.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات