زوم‌اَپ: ثبت عکس های باکیفیت با Camera FV-5

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Camera FV-5 یکی از قدیمی ترین و قوی ترین اپلیکیشن‌های عکاسی است که به کمک آن می‌توانید به جای استفاده از اپلیکیشن دوربین پیش فرض، از رابط کاربری و امکانات بهتری برای ثبت عکس‌های خود استفاده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

خوشبختانه اپلیکیشن دوربین گوشی‌های موبایل، یکی از معدود اپلیکیشن‌های پیش فرض در گوشی‌های موبایل است که امکانات بسیار خوب و نسبتا کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال دست بالای دست بسیار است و هر "خوبی"، قطعا "خوب تر" خواهد داشت. Camera FV-5 یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است که به منظور جایگزینی اپلیکیشن پیش فرض دوربین ساخته و منتشر شده است و امکانات حرفه ای و تکمیلی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است علاوه بر امکانات اصلی که در اکثر اپلیکیشن‌های دوربین یافت می‌شوند، امکانات و جزئیات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

Camera FV-5 پارامترهای بسیاری برای تنظیم و تغییر در اختیار شما قرار می‌دهد. میزان تابش نو، تعادل رنگ سفید، تغییر میزان ISO و ... تنها بخشی از این پارامترها هستند که با تنظیم درست آن ها، می‌توانید بهترین بازده را از دوربین گوشی داشته باشید. عکس‌های ثبت شده قابلیت ذخیره شدن با فرمت‌های JPG و PNG را دارد و از EXIF و XMP MetaData نیز پیشتبانی می‌کند. همچنین می‌توانید متناسب با میزان مگاپیکسل دوربین، تا 21 حالت مختلف را تنظیم کنید تا عکس‌هایی با سایز دلخواه را به ثبت برسانید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات