تصویری از نسخه طلایی گلکسی اس ۷ فاش شد

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرچم‌داران آینده سامسونگ خواهند بود و تصویری که امروز از این دو دستگاه منتشر شده حکایت از وجود نسخه طلایی رنگ برای این دو محصول دارد.
تبلیغات

تنها ۱۱ روز تا زمان معرفی پرچم‌داران آینده کمپانی سامسونگ باقی مانده است و انتظار محصولات بالارده‌ای را از سوی این شرکت کره‌ای داریم. تاکنون شایعات و اطلاعات منتشر شده به‌اندازه کافی هیجان برانگیز بوده‌اند و حال تصویری از بخش پشتی گلکسی اس ۷ و قسمت جلویی گلکسی اس ۷ اج منتشر شده است و در این تصویر می‌توان نگاه دقیق‌تری به‌طراحی این محصولات داشت و رنگ آن‌ها نیز در این تصویر طلایی است.

باوجود اینکه تاکنون گفته می‌شد در کنار نسخه عادی و خمیده گلکسی اس ۷ شاهد دو نسخه پلاس از آن‌ها نیز خواهیم بود اما اطلاعات اخیر این موضوع را تایید نمی‌کنند. سامسونگ در مراسم دوم اسفند ماه تنها از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به‌عنوان پرچم‌داران جدیدش رونمایی خواهد کرد. نسخه عادی از گلکسی اس ۷ دارای نمایشگر ۵.۱ اینچی و نسخه خمیده آن دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد بود. به‌احتمال زیاد این محصولات در نسخه‌های مختلفی روانه بازار خواهند شد. تاکنون در تصاویر منتشر شده تنها شاهد رنگ‌های مشکی و نقره‌ای برای آن‌ها بوده‌ایم. حال تصویر جدید حکایت از نسخه طلایی برای این دو محصول دارد. سامسونگ سال گذشته پرچم‌دارانش را در رنگ‌های سفید، طلایی و نقره‌ای عرضه کرد و البته گلکسی اس ۶ با رنگ آبی و گلکسی اس ۶ اج با رنگ سبز نیز عرضه شد.

امروز تصویری از این دو محصول فاش شده است که بر اساس آن می‌توان پی‌برد تاحدود زیادی طراحی دستگاه‌ها شبیه به‌نسخه قبلی‌شان خواهد بود. روز گذشته با وجود اینکه سامسونگ این دو محصول را معرفی نکرده است، اما تصاویر پس‌زمینه‌ی مربوط به این گوشی دیروز فاش شدند. در ادامه می‌توانید رندر‌هایی که در گذشته فاش شده بودند را با تصویر فاش شده از خود گوشی مقایسه کنید.

گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
گلکسی اس 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات