سامسونگ گلکسی اس 7 اج باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۶ عملکرد باتری چندان مناسبی نداشت و حال گفته می‌شود سامسونگ با درس گرفتن از این موضوع باتری بسیار بزرگی را در گلکسی اس ۷ اج قرار خواهد داد و گویا این باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.
تبلیغات

 سال گذشته سامسونگ میزان باتری را در پرچم‌دارانش کاهش داد و همین موضوع عاملی شد تا یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ طول عمر باتری باشد. این اقدام باعث شد باتری گلکسی اس ۶ در استفاده عادی تنها یک روز دوام بیاورد؛ اما حال بر اساس اخباری که به‌گوش رسیده است، سامسونگ تصمیم دارد در نسخه‌ی منحنی از گلکسی اس ۷ باتری بزرگتری را قرار دهد و در واقع در مسیر مقابل سیاست سال پیش خود گام بردارد.

بر اساس آنچه که 9to5Google منتشر کرده است اطلاعات FCC حاکی این هستند که گلکسی اس ۷ اج دارای باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و این در حالی است که گلکسی نوت ۵ از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و با این اوصاف با باتری بسیار بزرگتری مواجه خواهیم شد. حتی این باتری بزرگتر از باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری نکسوس ۶ پی است. سری دروید موتورولا نیز تاحدودی باتری کوچک‌تری از گلکسی اس ۷ اج دارند. اما باید بدین نکته توجه داشت که بزرگ‌تر بودن باتری عملا به‌معنای طول عمر بیشتری آن نیست؛ اما چنین خبری می‌تواند بسیار امیدبخش باشد.

سامسونگ پرچم‌داران جدیدش را با نام‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در دوم اسفند ماه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) معرفی خواهد کرد. بر خلاف سال گذشته که نسخه‌ی عادی و خمیده گلکسی اس ۶ دارای سایز نمایشگر یکسانی بودند،‌ امسال گلکسی اس ۷ اج با نمایشگری ۵.۵ اینچی روانه بازار خواهد شد. از آن‌جایی که گلکسی اس ۷ ابعاد کوچک‌تری نسبت به‌نسخه‌ی خمیده خواهد داشت با این اوصاف باید منتظر باتری کوچک‌تری نیز در آن باشیم.

انتظار می‌رود که هر دو دستگاه در برابر آب مقاومت کنند و امکان افزودن کارت حافظه microSD را نیز داشته باشند. گلکسی اس ۷ اج با باتری بزرگی که خواهد داشت می‌تواند به‌خوبی با محصولات قدرتمند بازار و مخصوصا آی‌فون ۶ اس پلاس رقابت کند و رقیب قدری برای آنها باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات