گلکسی اس 7 به صورت مستقیم به اندروید 7.1.1 بروزرسانی خواهد شد

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی اس ۷ منتشر شده است. اما حالا گفته می‌شود این گوشی هوشمند به‌صورت مستقیم به اندروید ۷.۱.۱ بروزرسانی خواهد شد.
تبلیغات

اکنون چند ماه از انتشار اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های هوشمند سری نکسوس می‌گذرد. پس از انتشار این آپدیت، کمپانی گوگل اندروید ۷.۱ را نیز معرفی کرد و گوشی‌های هوشمند پیکسل خود را با این نسخه از سیستم‌عامل محبوب موبایلی خود عرضه کرد. اوایل هفته‌ی جاری شاهد انتشار آپدیت اندروید ۷.۱.۱ بودیم که در این نسخه یکسری قابلیت‌ها و امکانات جدید به سیستم‌عامل مورد بحث اضافه شده است. سامسونگ هنوز اندروید نوقا را به‌صورت رسمی برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر نکرده است و در حال حاضر فقط تعدادی از کاربران گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند.

سامسونگ در پاسخ به یکی از کاربرانی که در برنامه‌ی گلکسی بتا حضور دارد، این موضوع را تائید می‌کند که نسخه‌ی عمومی اندروید نوقا برای گوشی‌های یادشده، نسخه‌ی ۷.۱.۱ خواهد بود.

اندروید ۷.۱.۱ را می‌توان یک بروزرسانی جزئی دانست که در آن شکلک‌های ایموجی جدید، قابلیت ارسال مستقیم تصاویر متحرک GIF از طریق صفحه‌کلید در اپلیکیشن‌های منتخب و اضافه شدن میان‌بر برای اپلیکیشن‌ها در صفحه‌ی خانگی به سیستم‌عامل یادشده اضافه شده است. با استفاده از این میان‌برها، کاربران می‌توانند با لمس طولانی، عملیات مختلفی در اپلیکیشن‌های محبوب از جمله توییتر و گوگل‌مپز انجام دهند.

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است دقیقا چه زمانی این آپدیت را به‌صورت عمومی برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر خواهد کرد ولی انتظار می‌رود در اوایل سال آینده‌ شاهد عرضه‌ی اندروید ۷.۱.۱ نوقا برای این دو گوشی باشیم.

galaxy s7 android 7.1.1

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات