کنفرانس بیلد 2017 مایکروسافت ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طی چهار سال گذشته، مایکروسافت همواره کنفرانس توسعه‌دهندگان یا بیلد را در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌کرد؛ اما در سال ۲۰۱۷ این کنفرانس به غرب واشنگتن منتقل خواهد شد.
تبلیغات

چهار سال است که مایکروسافت کنفرانس بیلد را در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌کند؛ اما قرار است در سال ۲۰۱۷، این کنفرانس به شهری منتقل می‌شود که مقر اصلی مایکروسافت نیز در آنجا قرار دارد.

این رویداد که غالبا پر از اخبار مختلف در مورد آینده‌ی مایکروسافت است، در سیاتل برگزار خواهد شد. سیاتل دقیقا روبروی ردموند و در سمت دیگر دریاچه‌ی واشنگتن واقع شده است. بنا بر گفته‌ی قائم‌مقام اجرایی مایکروسافت، کریس کاپوسلا، این رویداد از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد. البته مایکروسافت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این رویداد را آغاز نکرده است.

کنفرانس Worldwide Partner مایکروسافت نیز با نامی جدید یعنی Microsoft Inspire در واشنگتن و از ۹ تا ۱۳ جولای برگزار خواهد شد. سال قبل این کنفرانس در تورنتو برگزار شده بود.

همچنین مایکروسافت کنفرانس‌هایEnvision و Ignite را نیز یکی کرده است و آن را از ۲۵ تا ۲۹ سپتامبر سال آینده میلادی برگزار خواهد کرد. البته کاپوسلا محل برگزاری آن را اعلام نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات