پازل : طول خاکستری | جایزه هفته: یک دستگاه روتر لینکسیس مدل X1000 N300

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است.
تبلیغات

به «پازل» ۱۹ آذر ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و شصت و یکمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و شصتم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آواژنگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه روتر لینکسیس مدل X1000 N300 اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای هوش بود. بر اساس توضیحات ارائه‌شده؛ زندانی اول از جاده سوم، زندانی دوم از جاده اول، زندانی سوم از جاده چهارم و زندانی چهارم از جاده دوم فرار کرده است.

بر همین اساس پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۲ یعنی جاده دوم است. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برنده خوش‌شناس «پازل صد و شصتم زومیت»:

آقای جواد موثقی، ۲۶ ساله از  قم، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آواژنگ، به برنده، یک دستگاه روتر لینکسیس مدل X1000 N300 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای موثقی تبریک می‌گوییم و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۶۱: جمعه ۱۹/آذر/۱۳۹۵(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

با توجه به تصویر زیر، طول مستطیل خاکستری چقدر است؟

پازل شماره ۱۶۱ زومیت
  • ۱:  ۱۶۸ سانتیمتر
  • ۲: ۱۷۲ سانتیمتر
  • ۳: ۱۷۹ سانتیمتر
  • ۴: ۱۸۵ سانتیمتر

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیـل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 161در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سـن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، از طریق ایمیل‌آدرس پازل و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات