اطلاعاتی از گوشی ال جی وی 5 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند جدید ال‌جی موسوم به V5 فاش شده است؛ این محصول، برخلاف سایر گوشی‌های سری LG V، دستگاه قدرتمندی نخواهد بود.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند سری وی ال‌جی را می‌توان تا حدودی شبیه به سری گلکسی نوت سامسونگ دانست؛ اگرچه گوشی‌های سری وی ال‌جی قلم استایلوس ندارند، اما از نظر قدرت و کارایی و به‌کارگیری ایده‌های جدید، شبیه به هیچ‌یک از گوشی‌های دیگر این کمپانی نیستند. افزون بر این، محصولات سری وی ال‌جی، گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند ال‌جی محسوب می‌شوند.

احتمالا شما نیز شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید به‌تازگی شایعاتی در مورد یک گوشی هوشمند جدید از ال‌جی به نام وی ۵ توسط حساب کاربری نام‌آشنای onleaks در توییتر منتشر شده است. اما ظاهرا این محصول جدید همانند سایر گوشی‌های سری ال‌جی وی، قدرتمند نخواهد بود. به نظر می‌رسد ال‌جی وی ۵ فقط یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی معمولی است که احتمالا بدنه‌ی آن هم از جنس پلاستیک ساخته شده است.

ال‌جی وی ۵ از طریق یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و این ویژگی از جمله مشخصاتی است که برای یک گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷ چندان معقول به نظر نمی‌رسد؛ چراکه اکنون بیشتر گوشی‌های هوشمند رده‌بالا از درگاه یو‌اس‌بی نوع سی بهره می‌برند.

همان‌طور که در تصاویر مربوط به ال‌جی وی ۵ مشاهده می‌کنید، در بخش پشتی شاهد طراحی خمیده هستیم که این مورد در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی بازار کمتر دیده می‌شود.

سنسور اثرانگشت این گوشی در بخش پشتی قرار دارد و در واقع می‌توان گفت این محصول اولین گوشی میان‌رده‌ی ال‌جی محسوب می‌شود که به سنسور اثرانگشت مجهز شده است. ابعاد دستگاه مورد بحث ۱۴۸.۶۵ در ۷۵.۳۰ در ۷.۵ میلی‌متر است و با توجه به ابعاد، احتمالا نمایشگر آن بین ۵.۳ تا ۵.۵ اینچی خواهد بود.

آنچه بیان کردیم تمام اطلاعاتی است که تا به این لحظه در مورد ال‌جی وی ۵ فاش شده است. قیمت این محصول احتمالا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، اما امید می‌رود که ال‌جی گوشی هوشمند یادشده را در سری وی خود قرار ندهد و با نام دیگری آن را به بازار عرضه کند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات