اسنپدراگون 835 با کسب امتیاز ۱۸۱,۴۳۴ در انتوتو A10 اپل را پشت سر گذاشت

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پردازنده پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 با کسب امتیاز بالای ۱۸۱ هزار توانست پردازنده‌ی A10 Fusion مورد استفاده در آیفون 7 اپل را پشت سر بگذارد.
تبلیغات

ساعاتی پیش نتایج بنچمارک GFXBench اسنپدراگون ۸۳۵ منتشر شد که نشان از عملکرد بسیار خوب گرافیکی این تراشه داشت. قرار است این پردازنده ۲۷ درصد عملکرد بهتر را به همراه ۴۰ درصد مصرف کمتر انرژی نسبت به نسل قبل به همراه بیاورد.

حالا پردازنده‌ی جدید و پرچم‌دار کوالکام در تست بنچمارک انتوتو نیز رؤیت شد و توانست امتیاز ۱۸۱,۴۳۴ را کسب کند. این پردازنده توانست با امتیازی که به دست آورد، از آیفون ۷ پلاس و پردازنده‌ی A10 اپل که امتیاز ۱۷۲,۶۴۴ را کسب کره بود، پیشی بگیرد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ هشت هسته‌ای است و در واقع پس از تجربه‌ی ناموفق کوالکام در پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، تلاشی دوباره برای این شرکت به شمار می‌رود.

گوشی آزمایشی که این پردازنده‌ی در آن قرار گرفته است دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی و ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این نسخه‌ی آزمایشی در واقع دستگاهی برای تست کردن پردازنده‌ی جدید کوالکام است و گوشی جدیدی به شمار نمی‌رود.

بنچمارک اسنپدراگون 835
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات