هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت 8 و پی 9 منتشر می کند

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که اعلام می‌کند کمپانی هواوی تصمیم دارد تا فردا، آپدیت اندروید نوقا را برای گوشی‌های هوشمند میت ۸ و پی ۹ منتشر کند.
تبلیغات

بر خلاف سال‌های قبل که گوگل نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان خود یعنی I/O رونمایی می‌کرد، این کمپانی امسال تصمیم گرفت اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید را زودتر از موعد مقرر منتشر کند. هیروشی لاکهایمر، نایب‌رئیس ارشد بخش اندروید گوگل، در مورد تصمیم یادشده گفته است که این کار باعث می‌شود تولیدکنندگان محصولات اندرویدی بتوانند نسبت به قبل با سرعت بیشتری نسخه‌های جدید اندروید را برای دستگاه‌های تولیدی خود آماده کنند. نسخه‌ی نهایی و رسمی اندروید ۷.۰ نوقا در ماه آگوست منتشر شد و مثل همیشه گوشی‌های هوشمند نکسوسی، اولین محصولاتی بودند که این نسخه از سیستم‌عامل محبوب موبایل گوگل را دریافت کردند.

اما همان‌طور که می‌دانید؛ بسیاری از شرکت‌ها، نسخه‌های سفارشی‌شده‌ی مخصوص به خود را روی گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌های تولیدی خود نصب می‌کنند. البته هم‌اکنون بسیاری از محصولات اندرویدی رده‌بالا با جدیدترین نسخه‌ی اندروید به بازار عرضه شده‌اند. همچنین نشانه‌های بسیار خوبی از آماده‌سازی بروزرسانی جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل توسط بسیاری از کمپانی‌ها، برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر دیده می‌شود. هواوی یکی از تولیدکنندگانی محسوب می‌شود که اساسا در انتشار آپدیت‌های جدید اندروید برای محصولات خود سرعت چندانی ندارد؛ اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته است سرعت ارائه‌ی بروزرسانی‌های اندروید برای گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد. به‌تازگی این کمپانی اعلام کرده است قصد دارد اندروید نوقا را برای برخی از گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود منتشر کند و آپدیت یادشده در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ ابتدا برای دو گوشی‌ میت ۸ و پی ۹ عرضه خواهد شد.

اما شایعه‌ی جدیدی در این مورد منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد، شرکت چینی مورد بحث، آپدیت اندروید نوقا را فردا برای دو گوشی هوشمند میت ۸ و پی ۹ منتشر خواهد کرد. بنا بر این شایعه، بروزرسانی مورد بحث با شماره‌ی ساخت B352 برای پی ۹ و B552 برای میت ۸ منتشر خواهد شد. البته تا به این لحظه هنوز هیچ تأییدیه‌ای مبنی بر صحت این خبر در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم فردا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که آپدیت نوقا فقط برای مدل‌هایی عرضه خواهد شد که در چین به فروش رسیده‌اند و حتی اگر فردا این بروزرسانی منتشر شود، به‌احتمال زیاد فقط کاربران چینی پی ۹ و میت ۸ می‌توانند آن را دریافت کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات