لکسوس IS مدل 2017 با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لکسوس نسخه‌ی ویژه‌ای از مدل ۲۰۱۷ سدان IS خود را با پوششی از ۴۲ هزار چراغ LED رونمایی کرد.
تبلیغات

لکسوس یک نسخه‌ی خاص از مدل IS 2017 را با پوششی از ۴۱,۹۹۹ ال‌ای‌دی قابل تنظیم رونمایی کرد؛ این خودرو با هدف به‌کارگیری در موزیک ویدیویی برای آهنگ Be the One از Dua Lipa ساخته شده‌ است.

نسخه‌ی ویژه‌ی لکسوس مدل IS 2017 به لطف همکاری مشترک کمپانی‌های لکسوس و Vevo ساخته شده است؛ در این خودرو چراغ‌های ال‌ای‌دی‌ به‌صورت دستی روی بدنه‌ی خودرو نصب شده است و بدین ترتیب، این سدان ژاپنی به یک صفحه نمایش قابل برنامه‌ریزی بدل شده است که می‌تواند انیمیشن‌های رنگی و حرفه‌ای متنوعی را نمایش دهد.

لکسوس IS 2017

سه حالت متمایز برای چراغ‌ها وجود دارد؛ اولین حالت، وضعیت «جذب» نام دارد که شامل گرافیک‌هایی است که طراحی لکسوس IS را برجسته می‌کنند؛ وضعیت دیگری به نام «موزیک ویز» وجود دارد که در آن ال‌ای‌دی‌ها به پخش موسیقی واکنش نشان می‌دهند و با ریتم آن تطبیق پیدا می‌کنند؛ در نهایت یک وضعیت «ژست» وجود دارد که به لطف الحاق یک کنسول بازی به خودرو، انیمیشن‌هایی با قابلیت کنترل با حرکات دست نمایش می‌دهد.

لکسوس IS 2017

اگر نوارهای ال‌ای‌دی استفاده‌شده باز شوند و به‌صورت متوالی پشت سر هم قرار گیرند، طولشان تقریباً به ۸۰۵ متر می‌رسد.

لکسوس IS 2017

برایان بولان، مدیر اجرایی بخش محصولات و بازاریابی لکسوس می‌گوید:

خودرویی مانند لکسوس LIT IS با این ظاهر جذاب به همان اندازه نیز باید رونمایی هیجان‌انگیزی داشته باشد؛ یک موزیک ویدیو مکانی عالی برای معرفی لکسوس LIT IS بود و کار با Dua Lipa به ما اجازه داد تا رونمایی منحصر‌به‌فردی از خودروی لکسوس IS داشته باشیم.

دانلود با کیفیت 360P | دانلود با کیفیت 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات