وان پلاس 5 به جای وان پلاس 4 در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده، قرار است گوشی وان پلاس 5 سال ۲۰۱۷ معرفی شود و به نظر می‌رسد خبری از وان پلاس 4 نیست.
تبلیغات

وان‌پلاس در سال جاری دو پرچم‌دار معرفی کرد. OnePlus 3 و OnePlus 3T از نظر طراحی ظاهری و ابعاد یکسان هستند، ولی وان‌پلاس 3 تی که چند ماه بعد از نسخه‌ی اصلی معرفی شده، دارای مشخصات فنی و سخت‌افزار بهتری است. این گوشی از نظر باتری، دوربین جلو، پردازنده، لنز دوربین سافایر و همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی، نسبت به نسخه‌ی استاندارد عملکرد بهتری دارد.

پیش‌تر شایعه‌ای مبنی بر رونمایی از وان‌پلاس 4 در ماه ژوئن سال آینده‌ی میلادی منتشر شده بود، ولی امروز شایعه‌ی جدیدی به گوش می‌رسد که بر اساس، آن قرار است وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس 4 را نادیده بگیرد.

بر اساس شایعه‌ی جدید، قرار است نام پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس، OnePlus 5 باشد که با بدنه‌ای سرامیکی معرفی خواهد شد. اما علت استفاده نکردن از نام OnePlus 4 این است که عدد ۴ در کشور چین نحس است و می‌تواند علت تصمیم احتمالی وان‌پلاس همین موضوع باشد. چیزی که این شایعه را تقویت می‌کند، این است که ویوو نیز با عبور از نام گوشی Vivo V4، بعد از Vivo V3 پرچم‌دار جدیدی با نام Vivo V5 معرفی کرد. جالب‌تر اینکه ویوو و وان‌پلاس زیر پرچم BBk Electronics فعالیت می‌کنند. البته صرف این موضوع نمی‌تواند نام‌گذاری پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس را توجیه کند.

ضمن اینکه بر اساس این شایعه، همان کمپانی تأمین‌کننده‌ی مواد سرامیکی برای تولید می میکس شیائومی، قرار است تأمین‌کننده وان‌پلاس 5 نیز باشد. این اولین گوشی وان‌پلاس با بدنه‌ی سرامیکی نیست و پیش‌تر نسخه‌ی سرامیکی وان‌پلاس ایکس نیز معرفی شده بود.

گفته می‌شود وان‌پلاس 5 به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن کواد اچ‌دی، ۶ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد شد.

فعلا همه‌چیز در حد شایعه است و باید منتظر آینده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات