مدیرعامل HMD از عرضه گسترده‌ گوشی‌های هوشمند نوکیا در سطح جهان خبر داد

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل HMD Global اعلام کرد این کمپانی برای عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند به بازار جهانی، به‌صورت جدی و مصرانه در تلاش است.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات و اخبار در مورد ورود مجدد نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند؛ مشخص شد یک استارتاپ تحت مالکیت نوکیا که HMD Global نام دارد و توسط کارکنان پیشین نوکیا مدیریت می‌شود، درصدد عرضه گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا به بازار است. حال آرتو نوملا، مدیرعامل HMD به این نکته اشاره دارد که این کمپانی برای عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا به بازار جهانی جدی است. آرتو نوملا در سال ۱۹۹۴ وارد نوکیا شد و پس از اینکه نوکیا بخش تولید گوشی‌های هوشمندش را به مایکروسافت واگذار کرد، به‌عنوان مدیر بخش فروش گوشی‌های هوشمند مایکروسافت در آسیا، خاورمیانه و آفریقا فعالیت می‌کرد.

نوملا یکی از مدیران شناخته‌شده و کاردان حوزه‌ی فناوری و مخابرات است؛ وی سابقه‌ی فعالیت در بخش‌های مختلف نظیر طراحی محصول، مدیریت کسب‌وکار و فروش و بازاریابی را در کارنامه دارد و در دوران فعالیت خود شاهد صعود و سقوط برند نوکیا بوده است.

وی در سخنان خود به این نکته اشاره کرده است که تاکنون چنین اشتیاقی را در بین شرکای تولیدی و خرده‌فروش‌ها طی مذاکرات برای عرضه محصولات با برند نوکیا طی فصل اول ۲۰۱۷ شاهد نبوده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این کمپانی در نظر دارد ابتدا وارد بازارهای انگشت‌شماری شود و ورود دوباره محصولات نوکیا به بازار با گستره‌ای جهانی روی خواهد داد.

نوملا در گفتگو با رسانه‌های هندی به این نکته اشاره کرده است که در سال ۲۰۱۷، گوشی‌های هوشمند برند نوکیا شامل طیف گسترده‌ای از محصولات خواهند بود تا از این طریق، این کمپانی بتواند تمام بازه‌های قیمتی موجود در بازار را پوشش دهد. هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند احتمالی عرضه‌شده با برند نوکیا به بازار طی سال ۲۰۱۷ در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات