اپلیکیشن Convert web to PDF: تبدیل صفحات وب به PDF و مطالعه آفلاین در آینده - زوم اپ

شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Convert web to PDF اپلیکیشنی برای تبدیل صفحات وب به فایل PDF است که برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است.
تبلیغات

سال‌ها از معرفی فرمت PDF و پا گذاشتن آن به کامپیوترها و موبایل‌ها می‌گذرد؛ با این حال هنوز هم مانند روزهای ابتدایی، از توجه و محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران برخوردار است. فرمتی که با استانداردهای بالای خود، محدودیت‌هایی همچون عدم پشتیبانی سیستم‌ها از فونت فارسی یا... را از بین برده است و می‌تواند متن‌ها را همان‌طور که در کامپیوتر مبدأ تنظیم کرده‌اید، در کامپیوترها و حتی موبایل‌های دیگر نیز به نمایش بگذارد.

همین ویژگی‌ها باعث شده است تا در سال‌های اخیر، فرمت PDF علاوه بر استفاده‌ی قبلی خود در Word و...، به یکی از پراستفاده‌ترین فرمت‌های ذخیره‌ی صفحات وب نیز تبدیل شود؛ چرا که قادر است وب‌سایت‌ها را به‌طور کامل و بدون جاافتادگی عکس یا به‌هم‌ریختگی متون ذخیره کند و به‌طور آفلاین در اختیار شما قرار دهد. Convert web to PDF یکی از اپلیکیشن‌هایی است که این امکان را به گوشی شما اضافه خواهد کرد و توسط آن، می‌توانید وب‌سایت‌هایی که قصد مطالعه‌ی آفلاین آن‌ها را در آینده دارید، به‌صورت PDF در گوشی ذخیره کنید.

نحوه کار با Convert web to PDF به این صورت است که بعد از اجرای برنامه با صفحه‌ی Convert مواجه خواهید شد و باید ابتدا به مرورگر گوشی بروید و لینک صفحه‌ی مورد نظر را کپی کنید؛ سپس به این بخش مراجعه و بعد از واردکردن لینک صفحه‌ی مورد نظر، فایل PDF را دریافت کنید. این امر به ارتباط اینترنتی نیاز خواهد داشت به این صورت که لینک واردشده توسط شما به سرورهای این برنامه ارسال خواهد شد و بعد از آنکه در سرورهای مربوطه دانلود و تبدیل به PDF شد، لینک دانلود آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید از داخل برنامه به دانلود فایل مورد نظر بپردازید. بخش File Manager نیز در برنامه وجود دارد تا بتوانید دسترسی سریع‌تر و راحت‌تری به فایل‌های تبدیل‌شده‌ی قبلی داشته باشید. در تنظیمات برنامه امکانات متعددی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که برای مثال می‌توان به حذف عکس‌ها از صفحه‌ی وب و سپس تبدیل آن به PDF اشاره کرد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • تبدیل صفحات وب‌سایت‌ها به PDF
  • امکان مطالعه فایل‌ها به‌صورت آفلاین

نکات منفی

  • عدم امکان تبدیل هم‌زمان چند سایت

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات