تماشا کنید: این پیام چندرسانه ای به کرش هر دستگاه آیفون می انجامد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران آیفون با یک فایل سرسخت روبرو هستند که به کرش اپلیکیشن پیام‌رسان می‌انجامد .
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۱۶ گزارش شد یک متن مخرب در حال جابجایی است که می‌تواند گوشی‌های آیفون را کرش کند. از قرار معلوم، متن دیگری هم پدیدار شده است که به کرش هر نوع دستگاه آیفون می‌انجامد. باگ قبلی حتی موجب ریست دستگاه به طور مداوم می‌شد و بدون‌شک همه‌ی شما می‌توانید تصور‌کنید چنین مواردی تا چه‌اندازه برای کاربران سخت است.

اپل مشکل قبلی را برطرف کرده است و دیگر جای نگرانی وجود ندارد اما مورد اخیر به یک فایل مخاطبین حجیم مرتبط است که اساساً می‌تواند اپلیکیشن پیام‌رسان شما را به‌طور‌کلی از کار بیندازد. در حال‌حاضر این باگ در تمامی آیفون‌های با نسخه‌ی آی‌او‌اس ۸ تا ۱۰ موجود است. در صورتی که چنین فایل مخاطبینی از طریق پیوست در یک پیام به دست شما برسد و روی آن کلیک کنید، اپلیکیشن پیام‌رسان شما بلافاصله متوقف خواهد شد.

ios-10-messages-app-crash-02

یک باگ جدید در سیستم عامل آی‌او‌اس توسط هکری به نام vincedes3 شناسایی شد

ممکن است با فشار دکمه‌ی مولتی‌تسکینگ سعی در رفع مشکل کنید اما این حربه نیز مفید واقع نمی‌شود. کاربرانی که سعی در اجرای دوباره‌ی اپلیکیشن داشتند، با یک صفحه‌ی سفید مواجه شده‌اند. این صفحه قبل از کرش دستگاه و هدایت شما به صفحه‌ی اصلی برای چند ثانیه نمایان می‌شود. مشکل حتی با راه‌اندازی دوباره ی گوشی نیز برطرف نخواهد شد و همین عامل باعث ناامیدی کاربران آیفون شده است. البته در حال‌حاضر برای حل مشکل اپلیکیشن و راه اندازی دوباره‌ی آن می‌توان روی این لینک کلیک کرد و همه چیز به حالت قبل برخواهد گشت. لینکی که در نهایت اپلیکیشن پیام‌رسان را باز می‌کند و به شما این پیغام را می‌دهد: من همین الان آیفون تو رو نجات دادم :)

برای آگاهی بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده کنید و از ضربه‌زدن روی فایل‌های پیوست در پیغام‌های متنی خود تا برطرف‌شدن مشکل از سوی اپل خودداری کنید:

دانلود 360p     دانلود 720p     دانلود 1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات