اچ تی سی اوشن نوت به دوربین منحصر به فرد مجهز می‌شود

شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعاتی از تلفن هوشمند در دست ساخت اچ‌تی‌سی به نام اوشن نوت منتشر شده که طبق آن، گویا این دستگاه قرار است از دوربین منحصر به فردی بهره ببرد.
تبلیغات

آنچه از اخبار منتشرشده پیدا است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی اوشن نوت قرار است محصول جالبی باشد. به‌تازگی جزئیات جدیدی از محصول آینده کمپانی تایوانی در فضای مجازی قرار گرفته است که به لطف آن‌ها می‌توان به اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی دست یافت.

بر اساس گزارش منابع جدید، اچ‌تی‌سی اوشن نوت قرار است از یک دوربین منحصر به فرد بهره ببرد. در واقع انتظار می‌رود این دوربین بالاترین امتیاز را از DxOMark بگیرد و عملکردی بهتر از دوربین گوشی هوشمند پیکسل گوگل خواهد داشت.

منبع خبر در کنار انتشار اطلاعاتی در مورد دوربین، به وجود درگاه USB نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرده است. انتظار می‌رود محصول جدید اچ‌تی‌سی در رنگ‌بندی مشکی، سفید و آبی عرضه شود. با وجود اینکه گفته‌ می‌شود در اوشن نوت می‌توان از دو سیم‌کارت استفاده کرد، اما تنها یک سیم‌کارت از ارتباطات 4G LTE بهره خواهد برد.

در کنار انتشار اخباری در مورد اچ‌تی‌سی اوشن، منبع خبر اطلاعاتی در مورد محصول میان‌رده اچ‌تی‌سی ایکس 10 نیز فاش کرده که طبق آن قرار است این تلفن هوشمند مجهز به تراشه هلیو پی 15 و ۳ گیگابایت حافظه رم باشد.

اچ‌تی‌سی قرار است ۲۳ دی‌ماه، کنفرانس خبری برگزار کند که البته به‌احتمال زیاد این رویداد برای رونمایی از محصولات جدید کمپانی تایوانی خواهد بود. با این حال هنوز مشخص نیست که اچ‌تی‌سی قصد دارد از چه محصول یا محصولاتی در این تاریخ رونمایی کند.

شایعات جدید حاکی از این هستند که اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ از سه تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد که البته یکی از آن‌ها قرار است پرچم‌دار جدید این کمپانی، یعنی اچ‌تی‌سی 11 (اچ‌تی‌سی اوشن) باشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ نام این دستگاه هنوز مشخص نیست و ممکن است محصول نهایی اچ‌تی‌سی دارای نام متفاوتی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات