موتورولا موتو ایکس طراحی ماژولار نخواهد داشت

شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، گوشی موتو ایکس موتورولا که به‌تازگی جزئیاتی از آن افشا شده، قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود.
تبلیغات

تصویر رندر جدیدی در فضای مجازی گویا متعلق به جدیدترین محصول موتورولا، تلفن هوشمند موتو ایکس است. با در نظر گرفتن این تصویر رندر می‌توان مشاهده کرد که موتو ایکس دارای درگاه USB نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است؛ اما آنچه در مورد این رندر جلب توجه می‌کند طراحی موتو ایکس است.

با مشاهده تصویر رندر می‌توان دریافت که محصول جدید موتورولا طراحی ماژولار ندارد. موتورولا از این طراحی که موتو ماد نامیده می‌شد در تلفن‌های هوشمند موتو زد و موتو زد پلی استفاده کرده بود.

به نظر می‌رسد حسگر اسکنر اثرانگشت روی دکمه خانه قرار خواهد گرفت. لوگوی برند موتورولا نیز در بالا، سمت چپ گوشی قابل مشاهده است. با در نظر گرفتن تصویر رندر می‌توان دریافت که نمایشگر موتو ایکس دارای حاشیه بسیار زیادی در لبه‌ها است و همچنین خبری از بلندگوی جلویی در این تلفن هوشمند نخواهد بود.

موتو ایکس قرار است از نمایشگر ۵.۲ اینچی بهره ببرد. البته رزولوشن این نمایشگر مشخص نیست و همچنین از شیشه 2.5D در آن استفاده شده است.

محصول جدید موتورولا دارای ابعاد ۱۵۰ در ۷۳.۸ در ۸.۴ میلی‌متر است و با برآمدگی دوربین، این ضخامت به ۹.۵ میلی‌متر می‌رسد. جالب است بدانید که ضخامت موتو زد ۵.۲ میلی‌متر و ضخامت موتو زد پلی ۷ میلی‌متر بود.

به احتمال زیاد علت ضخامت بالای موتو ایکس، استفاده از باتری با ظرفیت بالا خواهد بود. انتظار می‌رود موتورولا از این محصول در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند.

رندر موتو ایکس
رندر موتو ایکس
رندر موتو ایکس
رندر موتو ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات