گوشی هواوی نوا آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می کند

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران گوشی نوا هواوی به زودی می‌توانند از طریق برنامه بتای این کمپانی دستگاه خود را به اندروید 7 نوقا آپدیت کنند.
تبلیغات

هواوی سال خوبی را پشت سر گذاشته است و برند آنر نیز با دو گوشی آنر 5 ایکس و آنر 8 توانسته به موفقیت‌های چشمگیری برسد. علاوه بر این هواوی توانسته است با پرچم‌دار جدید خود یعنی میت 9 بازخوردهای مثبت بیشتری برای خود جذب کند. این غول چینی برنامه‌ی ویژه‌ای برای حضور پر‌رنگ در بازار آمریکا برای سال آینده‌ی میلادی دارد. اما تا آن زمان، این کمپانی قصد دارد شرایط بروزرسانی دستگاه‌های خود به اندروید 7 نوقا را فراهم کند.

یکی از گوشی‌های جذاب هواوی که در جریان ایفا ۲۰۱۶ معرفی شد، گوشی نوا است که همراه با برادر بزرگ‌تر خود نوا پلاس وارد بازار شده است. اما یکی از انتقاداتی که نسبت گوشی نوا وارد می‌شود، بهره‌گیری از رابط کاربری EMUI 4.1 مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو است که به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد تجربه‌ی نرم‌افزاری خود را در آینده‌ی نزدیک تغییر دهد.

حالا گوشی‌های هواوی نوا که در چین فروخته شده‌اند، می‌توانند از طریق برنامه‌ی بتای این کمپانی از بروزرسانی رابط کاربری EMUI 5.0 و اندروید 7 نوقا لذت ببرند.

آپدیت اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 روی فبلت میت 9، به‌خوبی توانسته بود بسیاری از مشکلات موجود در سیستم‌ نرم‌افزاری سفارشی‌شده‌ی هواوی را - که پیش‌تر بسیاری از کاربران تجربه‌ی ناخوشایندی از آن داشتند - برطرف کند. البته هنوز مشخص نیست بروزرسانی گوشی نوا نیز همانند میت 9 باشد؛ ولی حتی اگر کامل هم نباشد می‌تواند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

نسخه‌ی فرم‌ور گوشی نوا برای آپدیت اندروید نوقا، B321 است که در حال حاضر فقط محدود به بازار چین می‌شود. اما در آینده‌ی نزدیک این بروزرسانی در کشور‌های دیگر نیز قابل دریافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات