برنامه آپدیت بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج خاتمه یافت

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با پایان یافتن برنامه آپدیت بتای اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7، انتظار می‌رود در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آپدیت اصلی برای این تلفن هوشمند باشیم.
تبلیغات

دیروز پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که طبق آن، سامسونگ قصد دارد به برنامه آپدیت بتای اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 خاتمه دهد. این کمپانی تاکنون ۵ نسخه بتا از اندروید 7 نوقا را برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر کرده است که حال به نظر می‌رسد این برنامه برای این دو گوشی سامسونگ، امروز به پایان رسیده است.

سامسونگ اعلانی برای اعضای این برنامه در اپلیکیشن گلکسی ممبرز ارسال کرده و تأیید کرده است که برنامه در نیمه‌شب ۳۰ دسامبر به پایان خواهد رسید. کمپانی از  تمام کسانی که نسبت به این برنامه علاقه نشان داده و شرکت کرده‌اند، تشکر کرده است و قول داده که پیشنهاد‌های کاربران را مورد بررسی قرار خواهد داد.

بعد از امروز، کمپانی دیگر نسخه بتایی از این سیستم‌عامل عرضه نمی‌کند و به گزارش‌های خطاها و پیشنهادات نیز بازخوردی در اپلیکیشن ذکرشده ارسال نخواهد کرد. سامسونگ تأیید کرده است که قصد دارد آپدیت اندروید 7.1.1 را برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج عرضه کند؛ بنابراین دارندگان این تلفن‌های هوشمند می‌توانند پس از عرضه بروزرسانی به آخرین تغییرات و پچ‌های امنیتی دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات