بررسی ویدیویی شیائومی می میکس

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
می میکس شیائومی با نسبت بدنه به صفحه نمایش ۹۱ درصدی، در سه لبه‌ی خود عملا هیچ حاشیه‌ای ندارد و البته بدنه‌ای سرامیکی و فناوری‌های متعدد به کار گرفته‌شده، این گوشی را جذاب‌تر هم کرده‌اند.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

شیائومی شرکتی بزرگ است که محصولات متعددی در رده‌های مختلف دارد. این شرکت چینی در بخش گوشی‌های هوشمند همواره با دستگاه‌های قدرتمند اما با قیمت پایین‌تر خود شناخته می‌شود و حتی در این بخش به دلیل تفاوت ظاهری کم با سایر گوشی‌های هوشمند، اپلِ چین لقب گرفته است. اما امسال شیائومی برای آن‌که نشان دهد شرکتی پیرو نیست و نوآوری‌های بسیاری با خود دارد، اقدام به معرفی محصولی کرد که هیاهوی زیادی در بین علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند به پا کرده است.

شیائومی می میکس گوشی هوشمند جدیدی است که به‌راحتی می‌توان طراحی آن را در تمامی بخش‌ها حیرت‌‌آور دانست. سه لبه‌ی بدون حاشیه، بدنه‌ی تماما سرامیکی، حذف اسپیکر مکالمات و جایگزینی آن با نوآوری جدید و جالب در کنار بسیار موارد دیگر باعث شده‌اند میکس گوشی هیجان‌انگیزی باشد. اما استفاده از این گوشی در دنیای واقعی چه تجربه‌ای در بر خواهد داشت؟ در ادامه با بررسی ویدیویی این گوشی جذاب همراه زومیت باشید.

دانلود 360P  |   دانلود 720P

برای اطلاع از قیمت گوشی، مقایسه مشخصات فنی انواع گوشی موتورولا،‌ گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش علاوه بر قیمت روز از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، بخشی برای پرسش سوالات کاربران نیز در نظر گرفته شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات