اپلیکیشن Flash Alerts: چشمک زدن فلش گوشی هنگام دریافت پیام و نوتیفیکیشن - زوم اپ

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Flash Alerts اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که اطلاع‌رسانی‌ تماس، پیامک یا برنامه‌های دیگر همچون تلگرام را از طریق فلش ممکن می‌کند.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند اکثرا دارای چراغ‌های LED کوچکی هستند که وظیفه‌ی اطلاع‌رسانی برای پیامک، تماس یا دیگر نوتیفیکیشن‌های دریافتی دارند. این چراغ‌ها معمولا دارای رنگ‌های پیش‌فرض هستند؛ اما به لطف توسعه‌دهندگان، با اپلیکیشن‌های جانبی قادر به تغییر رنگ آن‌ها خواهید بود. در این بین عده‌ای از توسعه‌دهندگان خوش‌ذوق به تغییر رنگ چراغ LED گوشی رضایت نداده‌اند و مورد جالب‌تری را در گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر کردند و آن استفاده از فلش گوشی به‌عنوان چراغ چشمک‌زن LED است. در این حالت؛ زمانی که پیامکی دریافت می‌کنید یا تماس ازدست‌رفته‌ای دارید، فلش گوشی همانند چراغ‌های LED چشمک خواهد زد و با نور سفید و درخشان خود، زیبایی فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه خواهد داشت. اگر LED گوشی برایتان یکنواخت شده است یا حتی اگر گوشی شما جزو معدود موبایل‌های فاقد Notification LED است؛ می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Flash Alerts اطلاع‌رسانی نوتیفیکیشن‌ها را به فلش گوشی بسپارید. این موضوع با وجود آنکه قابلیت تغییر رنگ چراغ‌های ال‌ای‌دی را به همراه ندارد؛ گوشی شما را در بین اطرافیان بسیار متفاوت جلوه خواهد داد.

نکته‌ی بسیار ارزشمندی که این برنامه را نسبت به اکثر رقیب‌های آن برتر می‌کند، امکان استفاده از این ویژگی برای تمام اپلیکیشن‌‌های گوشی است. به این معنا که برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه که این ویژگی را تنها برای تماس و پیامک‌های دریافتی در اختیار کاربر قرار می‌دهند؛ Flash Alerts می‌تواند پیام‌های تلگرام، اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌های دلخواه شما را توسط فلش گوشی اطلاع‌رسانی کند. این موضوع به‌طور پیش‌فرض فعال نیست و باید بعد از نصب برنامه به تنظیمات آن مراجعه کنید تا اپلیکیشن‌های دلخواه خود را به لیست مجاز فلش اضافه کنید.

هنگام دریافت تماس ورودی، همانند صدای زنگ فلش چشمک‌زن گوشی نیز با فشردن کلید Volume قطع خواهد شد تا در مواقعی که قصد پاسخگویی به تماسی را ندارید، از ادامه‌ی چشمک زدن فلش جلوگیری کنید. سرعت چشمک زدن فلش گوشی در تنظیمات Flash Alerts قابل تغییر است و می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود، آن را تند یا کندتر کنید. اگر نگران مصرف باتری این اپلیکیشن هستید؛ باید بگوییم به لطف تنظیمات هوشمند Flash Alerts، شما قادر خواهید بود برنامه را طوری تنظیم کنید که در ساعات غیرمصرف (برای مثال ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح) خاموش باشد یا حتی هنگام کم بودن شارژ باتری به‌طور خودکار غیرفعال شود و هنگام دریافت اعلان‌های مختلف، از فلش گوشی برای اطلاع‌رسانی استفاده نکند. نکته‌ی جالب دیگری که در تنظیمات برنامه وجود دارد؛ امکان روشن یا خاموش کردن هوشمند این ویژگی، با توجه به وضعیت سایلنت یا صدادار گوشی است. شما در تنظیمات برنامه ۳ حالت زنگ، ویبره و بی‌صدا را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید مشخص کنید در کدام حالت، فلش گوشی برای اطلاع‌رسانی فعال باشد. برای مثال اگر حالت زنگ را خاموش و حالت ویبره و بی‌صدا را روشن بگذارید، هنگامی که گوشی روی صدای زنگ است، فلش گوشی برای اطلاع‌رسانی استفاده نخواهد شد؛ اما به‌محض آنکه گوشی خود را به حالت ویبره یا سایلنت بردید، نوتیفیکیشن‌های دریافتی توسط فلش به شما نمایش داده خواهند شد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • چشمک زدن فلش گوشی هنگام دریافت اعلان‌های مختلف
  • امکان استفاده از این ویژگی برای اپلیکیشن‌های دلخواه
  • غیرفعال سازی خودکار هنگام کم بودن شارژ باتری
  • غیرفعال سازی خودکار در ساعت‌های مشخص شده توسط کاربر

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات