معاون وزیر صنعت: تولید پراید و پژو 405 همچنان ادامه دارد

شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ را به سال‌های آینده و استقبال عمومی مردم از خودروهای دیگر موکول کرد.
تبلیغات

محسن صالحی‌نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ اعلام کرد:

طرح جایگزینی خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ به‌تدریج اجرا می‌شود و تولید این دو خودرو با توجه به رعایت استانداردهای موجود در کشور، ادامه خواهد یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

طرح جایگزینی خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ در سال‌های آینده اجرا می‌شود. وقتی که خودروهای جایگزین از اقبال مردم و استانداردهای لازم در کشور برخوردار شوند، پراید و پژو ۴۰۵ جای خود را به آن‌ها خواهند داد.

او در مورد تولید خودرو در کشور بیان کرد:

بیش از ۹۰ درصد از تولیدات صنایع خودروسازی کشور در داخل کشور انجام‌ شده و ۱۰ درصد دیگر مربوط به خودروهایی است که در کشور مونتاژ می‌شوند.

صالحی نیا اضافه کرد:

وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه‌ی توسعه‌ی خودروسازی داخل کشور، به دنبال امضاء قراردادهای مشترک بین صنایع خودروسازی ایران و برندهای معتبر در جهان است تا بتواند به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اهداف قراردادها اعلام کرد:

برنامه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طراحی و تولید خودرو و قطعات و تجهیزات آن در ایران با مشارکت خودروسازان خارجی است که در این زمینه‌ می‌توان به قرارداد مشترک ایران خودرو و پژو اشاره کرد.صنعت قطعه‌سازی کشور نیز با توجه به رویه‌ی تولید خودروهای جدید، رویکرد‌های خود را تغییر می‌دهد و به سوی عقد قرارداد با شرکت‌های معتبر خارجی برای تولید قطعات خودرو می‌رود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات