ال جی جی 6 صفحه بدون حاشیه و قاب پشت شیشه ای خواهد داشت

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌دار آینده ال‌جی یعنی ال‌جی جی 6 قرار است در پشت خود از قاب شیشه‌ای بهره ببرد و نمایشگر آن دارای حاشیه بسیار کمی در لبه‌ها باشد.
تبلیغات

در طی روزهای گذشته شاهد انتشار اخبار و افشای تصاویر رندر متعددی در مورد پرچم‌دار آینده کمپانی کره‌ای ال‌جی، یعنی ال‌جی جی 6 بوده‌ایم که طبق این اطلاعات، دیگر در این تلفن هوشمند شاهد استفاده از طراحی ماژولار - که در تلفن هوشمند ال‌جی جی 5 معرفی شد - نخواهیم بود.

حال به‌تازگی خبری در مورد ال‌جی جی 6 منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد؛ در پشت جی 6 قرار است از یک پنل شیشه‌ای استفاده شود و در جلو نیز شاهد استفاده از صفحه ۲.۵ بعدی باشیم.

این صفحه باعث می‌شود نمایشگر در لبه‌ها تقریبا حاشیه‌ای نداشته باشد. همچنین در انتها نیز از انحنای خفیفی بهره ببرد که همین امر باعث می‌شود آن را صفحه ۲.۵ بعدی (2.5D) بخوانند.

افشا کننده این جزئیات همچنین به این موضوع اشاره کرده است که ال‌جی جی 6 دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است و در برابر نفوذ قطرات آب نیز مقاوم خواهد بود که باعث می‌شود پرچم‌دار آینده ال‌جی در میان محصولات ضدآب قرار گیرد.

انتظار می‌رود این تلفن هوشمند از نمایشگری به ابعاد ۵.۳ اینچ بهره ببرد و همچنین در زیر قاب خود مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد. متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی جی 6 و زمان عرضه یا قیمت آن منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد پرچم‌دار آینده کمپانی ال‌جی باشیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید ال جی به صفحه‌ی ال جی جی 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات