موتورولا دومین آپدیت اندروید 7 نوقا را برای موتو زد عرضه کرد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بروزرسانی جدید عرضه‌شد برای موتورولا موتو زد به‌منظور برطرف ساختن ایرادات است و هنوز آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته نشده است.
تبلیغات

موتورولا به‌تازگی دومین آپدیت نرم‌افزاری را برای گوشی پرچم‌دار موتو زد عرضه کرده است. این آپدیت ۵۴۰ مگابایت حجم دارد و برای تلفن‌های هوشمندی عرضه شده است که بروزرسانی ماه نوامبر  اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده‌اند.

یکی از مشکلاتی که با نصب بروزرسانی جدید برطرف خواهد شد؛ مشکل در اعلانات است که خیلی از کاربران پس از نصب آپدیت، گزارش داده بودند. آپدیت جدید دارای شماره بیلد NPL25.86-17-3 است و آپدیت قبلی از شماره بیلد NPL25.86-15 استفاده می‌کند؛ بنابراین با مقایسه آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که گوشی شما هم‌اکنون مجهز به کدام نسخه از بروزرسانی است.

متأسفانه موتورولا تنها به برطرف کردن ایرادات بسنده کرده و آپدیت اندروید 7.1 نوقا را برای موتو زد عرضه نکرده است. البته باید در نظر داشت که این آپدیت به‌تازگی عرضه شده است و احتمال دارد موتورولا هم‌اکنون در حال کار روی این نسخه باشد تا در آینده آن را برای پرچم‌دار فعلی خود عرضه کند.

در هر صورت، یکی از ضعف‌های موجود در آپدیت جدید عرضه‌شده برای موتو زد، نبود بروزرسانی پچ امنیتی ماه دسامبر گوگل است و در حال حاضر این آپدیت از پچ امنیتی ماه نوامبر بهره می‌برد. در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید آپدیت جدید را نصب کنید؛ بهتر است شارژ باتری گوشی شما کامل باشد تا در زمان دانلود و نصب بروزرسانی با مشکلی برخورد نکنید.

در نظر داشته باشید که اعلان آپدیت جدید به‌صورت خودکار برای تلفن هوشمند شما به نمایش درخواهد آمد تا بتوانید با قبول کردن آن، اقدام به نصب جدیدترین بروزرسانی کنید. البته می‌توانید به‌صورت دستی از طریق منوی تنظیمات، امکان نصب آپدیت جدید را چک کنید. در صورتی که آپدیت هنوز برای تلفن هوشمند شما عرضه نشده باشد باید کمی صبر کنید تا برای منطقه شما نیز بروزرسانی جدید عرضه شود.

در گذشته مسئولان موتورولا اعلام کردند که قصد ندارند به‌صورت ماهانه آپدیت‌هایی برای گوشی‌های خانواده موتو زد عرضه کنند؛ بلکه می‌خواهند چند بروزرسانی را ادغام و به‌صورت یک آپدیت بزرگ عرضه کنند. این در حالی است که کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، آپدیت‌های امنیتی را ماهانه و تغییرات جدید یا آپدیت‌های بزرگ را با کمی تأخیر منتشر می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات