نوکیا E1 توانست تأییدیه 3C را دریافت کند

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند نوکیا ای 1 که از مشخصات سخت‌افزاری پایین رده‌ای بهره می‌برد؛ توانست تأییدیه 3C را در چین دریافت کند که به معنی آماده بودن این محصول برای عرضه است.
تبلیغات

چندی پیش شاهد انتشار جزئیات و اخباری در مورد گوشی‌های هوشمند نوکیا ای 1 و نوکیا دی 1 بودیم. حال به نظر می‌رسد که نوکیا ای 1 توانسته است در چین، تأییدیه 3C را دریافت کند.

این تلفن هوشمند که از شماره مدل TA-1000 بهره می‌برد، توسط سازمان 3C مورد بررسی قرار گرفت و توانست تأییدیه دریافت کند. البته جزئیات سخت‌افزاری زیادی در مورد محصول آینده نوکیا منتشر نشده است، اما در حال حاضر می‌توان انتظار داشت که همراه با شارژ 5V/2A عرضه شود؛ بنابراین خبری از شارژ سریع نخواهد بود.

طبق شایعات قبلی، نوکیا ای 1 دارای صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی است و در زیر قاب این تلفن هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون 200 استفاده خواهد شد. جالب است بدانید محصول جدید نوکیا که تنها از ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.

اگر گفته‌ها در مورد نوکیا ای 1 صحت داشته باشند؛ این تلفن هوشمند در زیر نمایشگر خود از سه دکمه خازنی برخوردار خواهد بود. البته دکمه خانه در سمت راست قرار دارد و حاشیه موجود در لبه‌های نمایشگر نیز به چشم می‌آیند.

شاید نوکیا ای 1 را نتوان یک تلفن هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری بالا یا دارای طراحی شیک و جذاب خواند؛ اما می‌توان گفت که به‌عنوان گوشی هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا، محصول ارزان‌قیمتی خواهد بود. درواقع نوکیا ای 1 قرار است ارزان‌قیمت‌ترین تلفن هوشمندی باشد که اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در سال ۲۰۱۷ عرضه کند.

پس از اینکه اچ‌ام‌دی گلوبال حق برند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرد؛ اعلام کرد که قصد دارد تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را در سال ۲۰۱۷ تحت برند نوکیا به بازار عرضه کند. سپس شایعاتی در فضای مجازی قرار گرفت مبنی بر اینکه اولین تلفن‌های هوشمند این کمپانی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند شد.

با در نظر گرفتن محصولاتی مانند نوکیا ای 1 می‌توان مشاهده کرد که اچ‌ام‌دی گلوبال به عرضه تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت اهمیت بسیاری می‌دهد؛ اما این موضوع به معنی در دست ساخت نبودن یک پرچم‌دار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات