موتورولا موتو جی 4 پلاس آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای موتورولا موتو جی 4 پلاس از کشور هند شروع شده است و پس از مدت کوتاهی برای تمام نقاط جهان قابل دانلود خواهد بود.
تبلیغات

آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گوشی هوشمند موتورولا موتو جی 4 پلاس عرضه شد. این بروزرسانی از کشور هند شروع‌ شده است و با اختلاف چند روز برای دیگر نقاط جهان آماده دانلود خواهد بود؛ بنابراین در صورتی که هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، باید برای مدت کوتاهی صبر کنید.

اندروید 7.0 اجازه می‌دهد آپدیت‌ جدید در پس‌زمینه دانلود شود و کاربر بتواند در زمان دانلود آن‌، به کارهای خود با گوشی شخصی‌اش برسد؛ سپس زمانی که تلفن هوشمند راه‌اندازی مجدد شود، آپدیت دانلود‌شده به‌صورت خودکار نصب خواهد شد.

در این آپدیت، نسخه بهینه‌شده‌ای از Doze به کاربران معرفی شد. این قابلیت در زمانی که کاربر از تلفن هوشمند خود استفاده نمی‌کند، برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه فعال هستند متوقف می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

اموجی‌های جدید و قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد دو اپلیکیشن را در کنار یکدیگر اجرا کنید نیز از ویژگی‌های جدید اندروید 7.0 نوقا محسوب می‌شوند.

برای چک کردن و نصب آپدیت می‌توانید به آدرس زیر در گوشی خود بروید:

Settings > About Phone > Software Update

در صورتی که می‌خواهید آپدیت را دانلود و نصب کنید؛ از شارژ بودن باتری تلفن هوشمندتان اطمینان حاصل کنید تا به مشکل برنخورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات