لذت تفاوت را با آی وحید احساس کنید

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چه شما در کسب و کار خود موفق باشید یا خیر، وظیفه‌ی آی وحید استارت کار شما در اینترنت و موفقیت کسب وکار شما است.
تبلیغات

طراحی وب سایت؟ یکی از راه‌های تبلیغات و افزایش درآمد در دنیای تجارت امروز، راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای و استاندارد همراه با رعایت آخرین متدهای کدنویسی سئو و بهینه برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل و بینگ است. طراحی یک وب‌سایت پروسه‌های زیادی در بر خواهد داشت تا به بهترین نحو آماده و راه اندازی شود. از مهم‌ترین آنها می‌توان به طراحی ظاهری زیبا، کدنویسی بهینه و استاندارد، ریسپانسیو بودن و سازگاری با تمام دیوایس‌ها، رعایت سئو برای جذب کاربران بیشتر، سرعت بارگذاری و در آخر پشتیبانی قوی، سریع و همیشگی اشاره کرد. از این رو تیم طراحی وب سایت آی وحید با ۶ سال سابقه در این زمینه تمام نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.

آی وحید

مشکلات فعلی طراحی وب سایت در ایران:

یکی از مشکلات عمده، وجود شرکت‌های متعدد در این زمینه است که بدون هیچ تجربه و دانشی شروع به کار کرده‌اند. تجزیه و تحلیل نادرست نیاز مشتری آغازگر این مشکل بوده که تا مراحل بعدی یعنی طراحی ظاهر، پیاده سازی و کدنویسی، تحویل وب سایت و پشتیبانی ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات مشتری‌ها به ما می‌گویند سایتی که آماده شده است، بالاتر از توقع آنها بوده و همان چیزی است که نیاز داشتند.

برخی از مشتریان پس از دیدن طراحی سایت می‌گویند: "‌چند روز دارم می‌بینمش، طراحی واقعا عالیه‌"

حل مشکل‌:

چه شما در کسب‌وکار سنتی خود موفق باشید یا خیر، وظیفه ما استارت کار شما در بستر اینترنت و موفقیت کسب و کار شما است. به همین جهت اشاره‌ای مختصر به خدمات شرکت طراحی وب سایت آی وحید خواهیم داشت.

۱. طراحی گرافیک کاملا اختصاصی وب سایت:

خوشبختانه تمام طراحی‌های گرافیک آماده شده توسط آی وحید بدون ایده برداری از دیگر سایت‌ها بوده و شاید بالعکس.

۲. کد نویسی‌های استاندارد:

HTML5/CSS3: کدنویسی بر اساس آخرین متد کدنویسی.

Valid W3C: ولید سازی وب سایت جهت افزایش سرعت بارگذاری و اهمیت بیشتر گوگل به وب‌سایت شما.

Responsive: ریسپانیو یا واکنش‌گرا بودن وب‌سایت در تمام دیوایس‌ها از قیبل موبایل و تبلت یکی از راه‌های کسب امتیاز از گوگل و جذب کاربران بیشتر در اینترنت است.

Best CMS: شرکت آی وحید بر اساس نیاز شما بهترین سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت را به شما پیشنهاد می‌دهد. شاید سایت شما یک وب سایت مقالاتی و خبری باشد، آی وحید به شما وردپرس محبوب را پیشنهاد می‌کند. اگر وب‌سایت یا فروشگاه بزرگی نیاز داشتید، سیستم اختصاصی Asp.net MVC Entity framework را پیشنهاد می‌کنیم.

Seo: رعایت اصول استاندارد کدنویسی در وب‌سایت‌ها جهت افزایش سئو وب سایت.

بی دلیل نیست که شعار آی وحید، لذت تفاوت شده است

آی وحید

تیم پشتیبانی قوی، سریع و همیشگی

یکی از دغدغه‌های عمده‌ی مشتریان ما، نبود پشتیبانی دائم از طرف شرکت طراح بوده است. ما بر اساس نوع سفارش مشتری حداقل۳ ماه و حداکثر یکسال پشتیبانی رایگان رفع مشکلات احتمالی وب‌سایت داریم. به نظر ما راه اندازی بهترین وب‌سایت بدون پشتیبانی به هیچ نتیجه‌ایی نخواهد رسید. تنها یک کسب و کار اینترنتی موفق خواهد بود که امر پشتیبانی همیشه و با بهترین کیفیت برایش اجرا شود.

www.ivahid.com

پس همین حالا سری به سایت آی وحید بزنید، نمونه کارها را مشاهده کنید، استعلام قیمت ارسال کنید، اگر هزینه مناسب و ایده‌آل بود، درخواست مشاهده نمونه قرار داد دهید و سفارش خود را تکمیل کنید.

آی وحید

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات