سامسونگ تایید کرد: نسل بعدی گوشی‌ های سری A ضد آب هستند

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ تائید کرده است که نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری A این کمپانی که احتمالا در CES 2017 رونمایی خواهند شد، از قابلیت مقاومت در برابر آب بهره‌ می‌برند.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A در جریان برگزاری CES 2017 رونمایی کند. پیش از این شایعاتی در خصوص عرضه‌ی این گوشی‌ها با پشتیبانی از گواهی IP68 منتشر شده بود که به معنای مقاومت این گوشی‌های هوشمند در برابر نفوذ آب و گردوغبار بود. گوشی‌های هوشمند مجهز به گواهی IP68 می‌توانند در عمق ۱.۵ متری حدود ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کنند. حال سامسونگ رسما این موضوع را تائید کرده است.

دفتر سامسونگ در مالزی تصویری در فیس‌بوک منتشر کرد که در آن به رونمایی از محصولاتی جدید با قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره شده است. بر این اساس انتظار می‌رود سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ شامل A3، A5، A7 و A9 معرفی شوند، اما باید دید آیا همه‌ی این گوشی‌ها هم‌زمان رونمایی می‌شوند یا سامسونگ در نظر دارد هر یک از نسخه‌ها را در بازه‌ی زمان مشخصی راهی بازار کند.

پیش از این تصاویری فاش شد که ظاهر گلکسی A5 را نشان می‌داد. به نظر می‌رسد سایر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ نیز ظاهر مشابهی داشته باشند. باید دید سامسونگ در جریان CES 2017 که از پنجم ژانویه آغاز می‌شود، چه محصولاتی معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات