HMD تا تابستان ۲۰۱۷ حداقل ۵ گوشی هوشمند با برند نوکیا راهی بازار می کند

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارند که HMD Global علاوه بر رونمایی از D1C در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا، تا تابستان سال ۲۰۱۷ چهار محصول دیگر را رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات متعدد در خصوص رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید با برند نوکیا که توسط HMD Global تایوان تولید خواهند شد، این کمپانی تأیید کرد که در سال ۲۰۱۷ محصولاتی را با برند نوکیا رونمایی و راهی بازار خواهد کرد. در هفته‌های اخیر اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند منتسب به D1C منتشر شد که نشان  از رونمایی آن در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون دارد.

اطلاعات برگرفته از منابع موجود در چرخه‌‌ی تولید نشان از این دارند که نوکیا برای عرضه‌ی چهار گوشی هوشمند دیگر طی بهار و تابستان سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

هنوز مشخص نیست که چهار گوشی هوشمند مورد نظر در چه شرایطی رونمایی خواهند شد. آیا هر چهار گوشی در قالب نسخه‌های متنوع راهی بازار می‌شوند یا HMD دو گوشی هوشمند که هر کدام ‌دو نسخه خواهند داشت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

انتظار می‌رود سایز نمایشگر این گوشی‌های هوشمند ۵ تا ۵.۷ اینچ و رزولوشن آن FHD یا QHD باشد. پنل‌ مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط ال‌جی، سی‌تی‌سی و البته FIH به‌عنوان یکی از کمپانی‌های تحت تملک فاکس‌کان و شریک HMD تأمین خواهد شد.

اولین گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود توسط HMD Global با برند نوکیا راهی بازار شود، D1C است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ دو نسخه‌ی گوشی هوشمند میان رده با برند نوکیا که در کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی می‌شوند، از حافظه‌ی رم ۲ و ۳ گیگابایتی، نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچی با رزولوشن FHD و QHD بهره می‌برند و قیمت این محصولات به ترتیب ۱۵۰ و ۲۰۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات