اپل آیفون 5 اینچی با دوربین دوگانه عمودی تولید می‌کند

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نظر دارد سال ۲۰۱۷ یک نسخه‌ی جدید از آیفون با بهره‌گیری از نمایشگر ۵ اینچی معرفی کند که از وجود دوربین دوگانه با چینش دوربین‌ها به‌صورت عمودی بهره ببرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش MacOtakara؛ اپل درصدد است از سال آینده‌ی میلادی نسخه‌ی جدیدی به آیفون‌هایش اضافه کند که شامل یک نسخه‌ی ۵ اینچی است.

بر اساس گزارش منتشرشده که برگرفته از اطلاعات منابع تأمین‌کننده‌ی تایوانی است، آیفون ۵ اینچی از نظر مشخصات فنی همچون دو نسخه‌ی دیگر آیفون خواهد بود که احتمالا با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس راهی بازار می‌شوند. آیفون ۵ اینچی نیز همچون نسخه‌ی پلاس آیفون از وجود دوربین دوگانه بهره خواهد برد، با این تفاوت که چینش دو دوربین، برخلاف نسخه‌ی پلاس در کنار هم نیست و به‌صورت عمودی در پشت گوشی قرار خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که اخباری در رابطه با اضافه شدن نسخه‌ی جدید به آیفون‌های سال بعد به گوش می‌رسد. پیش از این نیز Nikkei با انتشار گزارشی در ماه اکتبر، مدعی شده بود اپل یک نسخه ۵ اینچی به لیست محصولاتش در سال ۲۰۱۷ میلادی اضافه خواهد کرد و در طراحی آیفون‌ها از شیشه به‌ جای فلز بهره خواهد برد.

هنوز جزئیات زیادی در خصوص آیفون ۷ اس اپل در دست نیست. در صورتی که اپل همچنان بر اساس سیاست‌های بروزرسانی نسخه‌های اس در این مورد نیز عمل کند، انتظار نمی‌رود شاهد تغییرات ظاهری زیادی در مورد آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس باشیم.

بسیاری از تحلیل‌گران در انتظار عرضه‌ی آیفون ۸ هستند که با تغییر و تحولات اساسی راهی بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از طراحی تمام شیشه‌ای، پنل OLED و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راهی بازار خواهد شد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که اپل برای سال ۲۰۱۷ میلادی چه چیزی ارائه خواهد کرد. به‌طور حتم در ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی، اخبار بیشتری در رابطه با آیفون‌های جدید اپل خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات