ال جی جی 6 احتمالاً یک ماه زودتر عرضه خواهد شد

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در صدد انتشار پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود، اوایل ماه مارس یعنی یک ماه زودتر از حد انتظار است.
تبلیغات

در حالی که تعجیل سامسونگ در عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ باعث شد کوهی از ضایعاتِ این محصول در انبار کمپانی نامبرده جمع شود؛ ال‌جی در صدد اجرای ترفندی مشابه است، با این حال انتظار می‌رود این بار با موفقیت به اتمام برسد. بر اساس گزارش منابع موثق، ال‌جی برای فروش جی ۶ اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس (اوایل یا اواخر اسفندماه) برنامه‌ریزی کرده است؛ یعنی یک ماه زودتر از روال معمول! به نظر می‌رسد هدف از این کار کمک به فروش و سود بیشتر در فصل ابتدایی سال ۲۰۱۷ باشد. البته این مسئله تصادفی به نظر نمی‌‌رسد؛ چراکه در همین حال اخبار رقیب دیرینه، یعنی سامسونگ حاکی از انتشار دیرهنگام گلکسی اس ۸ است.

lg g5

در حقیقت استراتژی عرضه‌ی زودهنگام قبل از خرابکاری گلکسی نوت ۷ عمدتاً برای سامسونگ خوشایند بود، چراکه عرضه‌ی گلکسی اس ۷ زودتر از روال معمول تأثیر چشم‌گیری بر فروش ابتدای سال، برای این کمپانی به ارمغان آورد. البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که این مورد نمی‌توانست در این موفقیت نقش به سزایی داشته باشد؛ درصورتی‌که گلکسی اس ۷ ابتدای کار، برگ برنده را که همان ابتکار و تغییرات بنیادین در طراحی بود، رو نمی‌کرد. درصورتی‌که ال‌جی اشتباه نوت ۷ را تکرار‌ نکند، می‌توان امیدوار بود که از بخت بالایی برای تکرار موفقیت اس ۷ برخوردار خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از توافق ال‌جی با فروشندگان و نمایندگی‌های فروش محصولات، جهت تهیه‌ی زودتر از موعد در ماه ژانویه است، لذا به نظر می‌رسد اوایل مارس باید منتظر ال‌جی جی ۶ باشیم. جدای از شروع زودهنگام، اهداف محافظه‌کارانه‌ی ال‌جی برای جی ۶ در روند سرعت بخشی عرضه‌ی این محصول تأثیرگذار خواهد بود. برخلاف ال‌جی جی ۵ ماژولار، به نظر می‌رسد جی ۶ بیشتر بر بهبود طراحی (بدنه‌ی شیشه‌ای) و افزودن قابلیت‌های ویژه (ضدآب بودن و شارژ وایرلس) تأکید دارد، چراکه ال‌جی به این مسئله واقف است که جی ۵ آن‌چنان که انتظار می‌رفت عملکرد قابل قبولی ارائه نداد.

lg-g5-modular

البته جی ۶ هنوز هم سهم قابل قبولی از ویژگی‌های جدید خواهد داشت. از این ویژگی‌ها می‌توان به ماژول اسکنر عنبیه، قابلیت ضدآب و شارژ وایرلس اشاره‌ کرد.

به نظر شما داستان جی ۵ به کدام یک از محصولات سامسونگ شباهت دارد؟ نوت ۷ یا گلکسی اس۷؟ یا اینکه ال‌جی داستانی جداگانه در سر دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات